غافلگیری‌هایی آینده علیه رژیم صهیونیستی، به نفع فلسطین است

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: غافلگیری‌هایی علیه رژیم صهیونیستی و به نفع ملت، مقاومت و آرمان فلسطین است.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، «احمد المدلل» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که تمام نشانه‌ها و حساب و کتاب‌ها بیانگر آن است که حتمی شدن سرنوشت سیاه رژیم صهیونیستی از مهم‌ترین نتایج هرگونه درگیری در آینده خواهد بود.

پیشنهاد چین برای میانجی‌گری میان فلسطین و اسرائیل

وی افزود: ما در برابر آینده نزدیکی قرار داریم که غافلگیری‌هایی علیه رژیم صهیونیستی و به نفع ملت، مقاومت و آرمان فلسطین در برخواهد داشت.

ساعتی پیش نیز، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد که تهدیدات دشمن صهیونیستی مبنی بر فعال‌سازی سیاست ترور رهبران جنبش حماس تلاش شکست‌خورده ای برای بهبود وجهه خود به شمار می‌رود.

وی افزود: این در حالیست که قدرت مردم انقلابی ما و همچنین تعداد جبهه‌های مقاومت، افزایش یافته است.

قاسم بیان کرد: دست دشمن برای اجرای اقدامات تروریستی باز نیست و پاسخ مقاومت به هر حماقت اسرائیل شدیدتر و گسترده‌تر خواهد بود. ما هرگز از این تهدیدات نخواهیم ترسید و به مبارزات ضدصهیونیستی خود ادامه خواهیم داد.

به‌تازگی، چند ژنرال و افسر سابق ارتش رژیم صهیونیستی از «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم درخواست کرده‌اند که «صالح العاروری» نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس را ترور کند.

تهدیدات تل‌آویو علیه نیروهای مقاومت در حالی مطرح می‌شود که رژیم‌صهیونیستی بیش از هرزمان دیگری با بحران داخلی رو به رو است به طوری که شب گذشته هزاران نفر در تل‌آویو در اعتراض به اصلاحات قضائی صورت گرفته از سوی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم، که موسوم به کودتای قضائی است، شرکت کردند.

نتانیاهو نیز سخنرانی خود را در کنفرانس «فدراسیون یهودیان» که قرار بود در تل‌آویو انجام شود به دلیل ترس از قصد و نیت معترضان برای حمله به محل برگزاری این سخنرانی لغو کرد.

معترضان صهیونیست در جریان اعتراضات خود بایکدیگر هماهنگ کرده‌اند که حلقه محاصره نتانیاهو را در تمام مسیرها تنگ‌تر کنند؛ این اتفاق زمانی افتاد که نتانیاهو قصد داشت وارد دادگاه مرکزی تل‌آویو برای شهادت دادن در خصوص یک پرونده شود که با حضور معترضان در اطراف خود مواجه شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1178627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =