تهدیدات بیهوده رژیم صهیونیستی علیه ایران همچنان ادامه دارد

درحالی که رژیم صهیونیستی با بحران شدید داخلی و ضعف در ساختار نظامی و امنیتی به اذعان خود سران و کارشناسان صهیونیست روبرو است، مشاور امنیتی کابینه رژیم صهیونیستی تهدید کرد که این رژیم تاسیسات صلح‌آمیز هسته‌ای ایران را در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات هسته ای هدف قرار خواهد داد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، زاچی هانگبی مشاور امنیتی کابینه راست افراطی به ریاست بنیامین نتانیاهو در گفت و گو با کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی با تکرار تهدیدهای توخالی سایر مقامات این رژیم گفت: اگر ایران به غنی سازی اورانیوم ادامه دهد (رژیم) اسرائیل وارد عمل خواهد شد.

حدود ۵۰درصد صهیونیست‌های مقیم خارج هرگز به اسرائیل برنمی‌گردند

این مقام صهیونیست با اشاره به مذاکرات هسته ای بین ایران و قدرت های جهانی افزود: اگر این مذاکرات به نتیجه نرسد و آمریکا به طور مستقل وارد عمل نشود به نظر من، نتانیاهو برای از بین بردن تاسیسات اتمی ایران وارد عمل خواهد شد زیرا در غیراین صورت، (رژیم) اسرائیل با یک تهدید علیه موجودیتش مواجه خواهد بود.

هانگبی همچنین به طور ضمنی از تاثیرات منفی لایحه جنجال برانگیز تغییرات قضائی در رژیم صهیونیستی بر روابط تل‌آویو و واشنگتن خبر داد و گفت: شک ندارم اگر این لایحه نبود، نتانیاهو تاکنون از کاخ سفید دیدار کرده بود.

وی در عین حال، روابط آمریکا و رژیم صهیونیستی را نزدیک ارزیابی کرد.

این مقام امنیتی رژیم صهیونیستی، بحران داخلی این رژیم را همچنین عامل تشجیع دشمنان آن برای حمله ارزیابی کرد اما احتمال شروع جنگ را ضعیف دانست.

هانگبی در عین حال، انجام حملاتی شبیه به عملیات در تقاطع «مگیدو» در داخل سرزمین های اشغالی علیه رژیم صهیونیستی، از سوی گروه های مقاومت را بعید ندانست.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی هم اکنون با بحران و دو قطبی شدید بر سر تصمیمات کابینه نتانیاهو از جمله لایحه تغییرات قضایی روبرو است. اختلاف صهیونیستها بر سر این لایحه باعث نافرماندهی در رده های مختلف نظامی ارتش و نیروهای نظامی این رژیم و تظاهرات گسترده مداوم مخالفان و موافقان آن شده است.

این درحالی است که کارشناسان و افسران ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی بر آماده نبودن جبهه داخلی این رژیم و نیروهای نظامی برای اجرای هرگونه ماجراجویی نظامی یا پاسخ به عملیات مقاومت از چند جبهه تاکید می کنند.

رژیم صهیونیستی اکنون به قدری ضعیف شده که حتی از ترس وقوع جنگی منطقه ای که موجودیت این رژیم را از بین خواهد برد، توان پاسخ دادن به موشک ها و پهپادهای گروه های مقاومت در لبنان و غزه را نیز ندارد و عملیات محدود اخیر مقاومت از سه جبهه نوار غزه، لبنان و منطقه جولان سوریه این امر را اثبات کرد.

 انتهای پیام/

کد خبر: 1179345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =