انگیزه بخشی به نخبگان، وظیفه و ماموریت مسئولان بنیاد ملی نخبگان است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: انگیزه بخشی به نخبگان، وظیفه و ماموریت مسوولان بنیاد ملی نخبگان است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: حجت‌الاسلام دکتر مصطفی رستمی در سی و پنجمین نشست روسای بنیادهای استانی در مشهد با اشاره به اینکه در فرمایشات رهبری قرار گرفتن در پیچ تاریخی بارها تاکید شده است، بیان کرد: نقطه امروز جایی است که ۲ جریان فکری غرب و شرق به شدت در برابر هم هستند.

تلاش معاندان برای التهاب فضای دانشگاه‌ها در مسئله حجاب، راه به جایی نخواهد برد
 

او با بیان اینکه به گفته رهبر انقلاب تمدن فعلی غرب رو به زوال است و باید به دنبال تمدن جایگزین آن باشیم، افزود: موضوع اصلی، ماموریت جریان علمی کشور در مسیر رقم زدن تمدن نوین اسلامی است.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ادامه داد: تولید دانش، سبک زندگی و تولید فرهنگ مصرف، همه و همه وظیفه جریان علمی کشور است و نخبگان پیشروان این جریان هستند.

حجت الاسلام رستمی تصریح کرد: انگیزه بخشی به نخبگان، وظیفه و ماموریت مسوولان بنیاد ملی نخبگان است.

وی با بیان اینکه پیشنهادات کاری از کشورهای دیگر به نخبگان ما فراوان است، افزود: حتی در برخی کشورهای همسایه نیز جذابیت‌ها و پیشنهادات فراوانی به این قشر می‌شود و اگر نخبگان ما گره خوردگی با هویت ملی شان تقویت شود، قطعا به پیشنهادات بی توجهند.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به اینکه در بنیاد ملی نخبگان کارهای بسیار ارزشمند و مهمی انجام می‌شود که ممکن است قابل انعکاس هم نباشد، اما مقبول و موثر است، گفت: خدمت در سنگر بنیاد ملی نخبگان فرصتی است که باید از آن به نفع کشور و آینده آن بهره برد.

وی با بیان اینکه در حوزه نظامی در سال‌های اول انقلاب تحریم بودیم و امکان خرید حتی سیم خاردار را به ما نمی‌دادند، افزود: در چنین فضایی ایران با تمام تلاش موفق به پیشرفت شد و امروز ما را متهم به صادرات جنگ افزار به کشورهای قدرتمند می‌کنند تا فشار را بر ما بیشتر کنند.

حجت الاسلام رستمی تاکید کرد: نخبگان در حقیقت سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند که باید برای انگیزه بخشی به آنان بیشترین تلاش را داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1179369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =