تلاش معاندان برای التهاب فضای دانشگاه‌ها در مسئله حجاب، راه به جایی نخواهد برد

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت: علی‌رغم تلاش معاندان برای ملتهب کردن دانشگاه در موضوع حجاب، این فضا تاثیر چندانی نپذیرفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی با حضور در غرفه خبرگزاری شبستان در بخش نهادها و موسسات دولتی سی‌امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم درباره ظرفیت های فضای دانشگاهی برای تبیین و ترویج حجاب، اظهار کرد: حجاب به دلیل ریشه‌دار بودن در آموزه های دینی همیشه مورد هجمه دشمنان بوده تا جلوه متدینانه جامعه اسلامی ایران عزیز را زیر سوال ببرند.

باید در برابر تحریف‌ها روشنگری کرد

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ادامه داد:‌ در این میان دانشگاه به دلیل حضور متراکم نسل جوان و آرمان‌گرا بیشتر موردهجمه نظام سلطه برای تضعیف حجاب قرار دارد چنان که در اغتشاشات سال گذشته یکی از عرصه های مهم جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران، هجمه نسبت به حجاب و تلاش برای ملتهب کردن فضای دانشگاه از این بستر بود.

وی تأکید کرد: اما علی‌رغم تلاش شبکه ها و جریان های معاند ببرای ضربه زدن به هویت دینی و ملی ما در مسئله حجاب، فضای دانشگاه به دلیل جو نخبگانی و  در حال تحصیل نسبت به فضای عمومی، تاثیر چندانی نپذیرفت.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین، مقرر شد برخی افراد متاثر از جریان های هویت‌ستیز، مدیریت شده و با آنها برخورد والدانه و همراه با تذکر شود؛ اما در صورت تکرار رفتارهای هنجارشکنانه شیوه ای دیگر در برخورد با آنها اتخاذ می شود.

گفتنی است، سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ۲۶ فروردین ماه و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ با شعار «می‌خوانمت» میزبان بازدیدکنندگان در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1177450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =