ابراهیمی: هیچ فردی به اندازه قلعه‌نویی توانایی فنی ندارد

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: سرمربی‌های تیم‌های پایه باید با سرمربی تیم ملی هماهنگ باشند و زیر نظر او انتخاب شوند. اگر این اتفاق صورت نگیرد به ضرر فوتبال ما خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ناصر ابراهیمی در رابطه با انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید اظهار داشت: انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید باید با نظر سرمربی تیم ملی باشد. نه تنها تیم امید بلکه تیم فوتبال نوجوانان و جوانان نیز باید به همین شکل باشد و قطعا نظر سرمربی تیم ملی اولویت و ارجحیت دارد.

دستیار خارجی قلعه‌نویی اهل کدام کشور است؟

وی افزود: من وقتی خودم سرمربی تیم ملی بودم و رضا وطنخواه مربی جوانان بود، من به تمرینات جوانان می‌رفتم و در آنجا ۶ بازیکن را برای تیم ملی بزرگسالان انتخاب کردم که یکی از آنها احمدرضا عابدزاده بود که در آن زمان وطنخواه کمی ناراحت شده بود که چرا بازیکنان را از تمرین بردم اما با صحبت‌هایی که صورت گرفت خود او نیز متوجه شد که باید زیر نظر من باشد و الان حرف امیرقلعه‌نویی درست است.

ابراهیمی اظهار داشت: در فدراسیون فوتبال هیچ فردی به اندازه قلعه‌نویی توانایی فنی ندارد؛ پس دوستان باید اجازه دهند خود او سرمربی تمام تیم ها را انتخاب کند. متاسفانه در تمام سال‌های قبل این غیرفنی‌ها بودند که به تیم امید آسیب زدند و این بار تاج باید جلوی آنها را بگیرد.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: کسی که سرمربی تیم ملی فوتبال است باید سرمربی سایر رده‌های پایه نیز زیر نظر او باشند. کادر سرمربی‌های تیم‌های پایه باید با سرمربی تیم ملی هماهنگ باشند و زیر نظر او انتخاب شوند. اگر این اتفاق صورت نگیرد به ضرر فوتبال ما خواهد بود.

ابراهیمی تصریح کرد: ما ۴۴ سال است که در جام ملت‌های آسیا قهرمانی کسب نکرده‌ایم. در سطح جوانان مدام شکست می‌خوریم و حسرت المپیکی شدن تیم امید ۵۲ ساله شد. دلیل آن هم این خواهد بود که پایه و اساس فوتبال ما ضعیف است.

وی تاکید کرد: فدراسیون فوتبال در تمام سال های گذشته هیچ برنامه‌ای برای موفقیت تیم امید نداشته و تمام تمرکزش روی تیم بزرگسالان بوده است. متاسفانه هر دوره بازیکنان زیادی با هزاران امید به تیم زیر ۲۳ سال می روند و بعد از حذف این تیم بیشتر آنها از فوتبال حذف می شوند.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: اینکه فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی سراغ مربیانی برود که رزومه خاصی ندارند اشتباه بزرگی است. فدراسیون باید سراغ مربیانی برود که کار کردن با جوانان را بلد باشند و در این صورت شاید بتوانیم بالاخره المپیکی شویم.

منبع: ایرنا

کد خبر: 1179479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =