ترکیه حملات اسرائیل به غزه را محکوم کرد

وزارت خارجه ترکیه حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه را شنیع خواند و خواستار پایان آن‌ها شد.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، وزارت خارجه ترکیه سه‌شنبه (نهم مه) با انتشار بیانیه‌ای، حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم و اعلام کرد چنین اقدامات شنیعی به هیچ‌وجه قابل‌قبول نیست. 

جهاد اسلامی، اسرائیل را تهدید به انتقام کرد

به گزارش خبرگزاری آناتولی، آنکارا افزود انتظار دارد حملات رژیم صهیونیستی به غزه فوراً پیش از تلفات جانی بیشتر و ایجاد مارپیچ جدید درگیری در منطقه پایان یابد.

بامداد امروز (سه‌شنبه، نُه مه) منابع خبری فلسطینی با گزارش حداقل ۱۰ حمله هوایی در سراسر نوار غزه، خبر دادند که مواضع جهاد اسلامی در شهرهای رفح، غزه و خان‌یونس بار دیگر هدف حملات رژیم صهیونیستی قرار گرفتند. 

در پی آن، وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد در این حمله ۱۳ فلسطینی به شهادت رسیده‌ و بیش از ۲۰ نفر از جمله چند زن و کودک مجروح شده‌اند. همزمان با این گزارش، شبکه «المیادین» خبر داد که پیکر سه عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی در میان شهدا وجود داشته است.

شبکه «الجزیره» در همین خصوص گزارش داد رژیم صهیونیستی در این حمله افزون بر سه فرمانده جنبش جهاد اسلامی، همسران و تعدادی از کودکان آن‌ها را به شهادت رسانده است.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن فرماندهان این جنبش تاکید کرد: ترور رهبران ما با یک عملیات خائنانه امنیت را برای رژیم اشغالگر به ارمغان نخواهد آورد.

رئیس دفتر سیاسی حماس با بیان اینکه مقاومت، به تنهایی نحوه پاسخ دردناک به دشمن خیانتکار را تعیین می‌کند، افزود: ترور رهبران ما، مقاومت بیشتری را به همراه خواهد داشت؛ دشمن در برآوردهای خود اشتباه کرد و تاوان جنایتش را خواهد داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1180765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =