فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه نباید بخاطر مشکلات مالی متوقف شود

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: انجام اقدامات مثبت فرهنگی و سیاسی در دانشگاه‌ها نباید بخاطر کمبود منابع مالی متوقف شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سید هادی طباطبابی در دیدار با دبیران و جمعی از اعضای شورای مرکزی دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های مشهد اظهار کرد: مجموعه جامعه اسلامی یکی از بازوهای فکری و اجرایی نظام در دانشگاه ها است و شایسته است این مجموعه برای حل چالشهای دانشگاه ها ایده دهد.

وی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه فرمانداران و بخشداران خراسان رضوی در دولت سیزدهم گفت: مدیریت جهادی و انقلابی لازمه تحقق امور در استان است.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی افزود: مشکلاتی که توسط سیستم بوروکراسی اداره کشور طی دهه های مختلف پیش آمده است، یک روزه و تنها با همت مدیران استانداری حل نخواهد شد.

طباطبایی بیان کرد: معاونت سیاسی استانداری برای استفاده از ظرفیت تشکل های دانشجویی انقلابی در مجموعه هیات های اندیشه ورز در این معاونت و نیز تشکیل گروه مشاوران جوان و دانشجویی اعلام آمادگی کرده است.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: انجام اقدامات مثبت فرهنگی و سیاسی در دانشگاهها نباید بخاطر کمبود منابع مالی متوقف شود و در این زمینه، آماده مطالبه‌گری از روسای دانشگاههای استان هستیم.

امیر فریدنیا با اشاره به فعالیت کمیسیون دانشجویی اداره کل سیاسی، برنامه های این مجموعه برای تقویت ارتباط با تشکل های دانشجویی در سال جاری را تبیین کرد.

در این نشست نمایندگان جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاههای فردوسی، علوم پزشکی، فرهنگیان و آزاداسلامی مشهد و نماینده باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران با بیان دیدگاه‌های خود، به بیان نکاتی پیرامون وضعیت رسانه های جمعی و انتصابات دولت در استان خراسان رضوی، مسائل سیاسی و فرهنگی دانشگاهها، راههای افزایش مشارکت جمعی در انتخابات، مسئله حجاب و عفاف و نیز شبکه مسائل حاشیه شهر مشهد پرداختند.

خبرنگار: محیا محمودی

انتهای پیام/

کد خبر: 1181133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =