مولدسازی کسری بودجه را درمان نمی‌کند / فروش مدارس با موقعیت تجاری با ادعای به حدنصاب نرسیدن

کارشناس آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش ۲۰ است که کسری بودجه دارد و مولدسازی چه دردی از کسری بودجه دوا خواهد کرد؟ هزینه حاصل از مولدسازی کفاف کسری بودجه را نمی‌دهد. موضوع بودجه آموزش و پرورش باید ریشه‌ای حل شود.

محمدرضا نیک‌نژاد کارشناس آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز درباره مولدسازی در این سازمان گفت: مولدسازی در آموزش و پرورش مانند کار پدر معتادی است که دیگر درآمدش کفاف هزینه‌ها را نمی‌دهد و دست به فروش اموالش می‌زند.

آموزش و پرورش بی‌ثبات‌ترین وزارت‌خانه از اول انقلاب تاکنون / معلمان وزیری از جنس خودشان می‌خواهند

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش میراث کسی نیست، افزود: آموزش و پرورش میراث یک ملت است؛ کماینکه مدارسی در کشور داریم که جزو اولین مدارس هستند. مدرسه جایگاه اجتماعی و فرهنگی است و نمی‌توان میراث فرهنگی یک ملت را به دلیل کسری بودجه فروخت.

نیک‌نژاد توضیح داد: آموزش و پرورش ۲۰ است که کسری بودجه دارد و مولدسازی چه دردی از کسری بودجه دوا خواهد کرد؟ هزینه حاصل از مولدسازی کفاف کسری بودجه را نمی‌دهد. موضوع بودجه آموزش و پرورش باید ریشه‌ای حل شود.

وی افزود: شنیده‌ها حاکی از آن است که در جریان مولدسازی مدارسی که موقعیت تجاری دارند را به حدنصاب نرسیده معرفی می‌کنند تا بتوانند آن‌ها را بفروشند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1181853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =