باند ۴ نفره سارقان به عنف منهدم شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۴ مرد جوان که از افراد گذری در محدوده باقرشهر با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد.

بهوگزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ محمد قاسم طرهانی بیان داشت: هفدهم اردیبهشت ماه سال جاری فردی به کلانتری باقرشهر مراجعه و اظهار داشت؛ بنده در اطراف خیابان ۳۰ متری "باقرشهر" در ساعات پایانی شب در حال عبور بودم که ناگهان ۴ مرد جوان با در دست داشتن سلاح سرد «قمه» به سمت من حمله ور شدند و تلفن همراه، پول نقد بنده را به سرقت بردند که تقاضای رسیدگی به موضوع را دارم.

شبکه قاچاق سوخت در آبادان منهدم شد

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به پرونده سریعاً در دستور کار مأموران کلانتری آن محل قرار گرفت و گشت زنی‌های هدفمند آغاز شد که سرانجام روز گذشته ساعت ۲۲:۰۰ عوامل گشت نامحسوس کلانتری در حال پوشش دهی نقاط مورد نظر بودند که ۴ مرد جوان را که به صورت پیاده، در حال سرقت از فردی بودند را مشاهده کردند.

سرهنگ طرهانی گفت: در این حین مأموران در یک عملیات پلیسی نسبت به دستگیری آنان اقدام کردند که سارقان به سمت مأموران حمله ور شدند که با اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر مأموران کلانتری، پلیس سارقان را زمین گیر و دستگیر کردند و از آنان ۲ قبضه سلاح سرد (قمه-چاقو) و یک دستگاه تلفن همراه هوشمند مسروقه کشف و به کلانتری منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: متهمان ۲۵ الی ۳۲ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۶ فقره سرقت مشابه اعتراف و اظهار داشتند پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه و اموال مسروقه را به افراد نامعلومی فروخته‌اند.

طرهانی با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد: شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد و همچنین امنیت مردم خط قرمز پلیس است.

اتتهای پیام/

کد خبر: 1181855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =