شبکه قاچاق سوخت در آبادان منهدم شد

با رصد شبانه روزی‌، کارهای اطلاعاتی، تلاش و مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه ولی عصر(عج)خوزستان در شهرستان آبادان یک شبکه قاچاق سوخت کشف و متلاشی شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سپاه ولی عصر(عج) خوزستان درخصوص کشف محموله قاچاق به ارزش ۷۰میلیارد ریال اطلاعیه ای صادر کرد.

انهدام باند سازمان‌یافته قاچاق سلاح

در این اطلاعیه آمده است: با رصد شبانه‌روزی، کارهای اطلاعاتی، تلاش و مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در شهرستان آبادان یک شبکه قاچاق سوخت کشف و متلاشی شد.

قاچاقچیان با مدیریت و همکاری مالک یکی از اسکله های شخصی در شهرستان آبادان، سوخت قاچاق را پس از بارگیری در یک شناور مخزنی، برای قاچاق به خارج از کشور و فروش در خلیج فارس منتقل می‌کردند.

محموله سوخت قاچاق، شامل بیش از ۳۱۰ هزار لیتر سوخت از نوع گازوئیل به ارزش بیش از ۷۰ میلیارد ریال برآورد شده است،که در این عملیات سه دستگاه تانکر مخصوص حمل سوخت و یک دستگاه شناور مخزنی توقیف و متهمین نیز تحویل مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی شدند.

محموله سوخت قاچاق کشف شده باهماهنگی مرجع قضایی تماما جهت توزیع در شبکه رسمی عرضه سوخت، تحویل شرکت پخش فرآورده های نفتی آبادان شد. تلاش برای شناسایی همه عوامل این شبکه و نحوه تامین و انتقال آن تا شهرستان آبادان ادامه دارد.

همچنین شماره تلفن ۱۱۴ ستادخبری اطلاعات آماده دریافت گزارش های مردمی از هم استانی های عزیز درخصوص این قبیل جرائم ، تخلفات و موارد سوء امنیتی و قاچاق می باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1181604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =