عاملان گروگانگیری پسر بچه ۶ ساله در بوشهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی بردسیر از دستگیری عاملان گروگانگیری یک پسر بچه ۶ ساله از بوشهر در عملیات ضربتی پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ منصور رمضان نژاد اعلام کرد: در پی اعلام گزارشی از پلیس بوشهر مبنی بر ربوده شدن یک پسر بچه ۶ ساله و احتمال ورود خودرو حامل این کودک به استان‌های همجوار، موضوع به تمامی واحدهای انتظامی شهرستان بردسیر منعکس شد.

دستگیریِ ۴ نفر از باند آدم‌ربایی در شرق کشور

وی افزود: در این راستا مأموران پاسگاه انتظامی کوه‌پنج بسرعت وارد عمل شدند و نسبت به پایش دقیق ترددهای محور سیرجان به بردسیر اقدام کردند که با توجه به حساسیت رهایی این گروگان خردسال با اجرای طرح مهار در تمامی محورهای مواصلاتی در نهایت خودرو مورد نظر هنگام عبور از محور سیرجان - بردسیر با هوشیاری مأموران این پاسگاه شناسایی و متوقف شد.

فرمانده انتظامی بردسیر تصریح کرد: این گروگان در کمتر از ۲ ساعت از زمان گزارش وقوع گروگانگیری آزاد و پنج متهم که درصدد انتقال او به یکی از استان‌های شمال شرق کشور بودند دستگیر و پس از تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضائی شدند.

وی با اشاره به تحویل این کودک به خانواده اش خاطرنشان کرد: علت و انگیزه این جرم خشن، اختلاف خانوادگی عنوان شده است اما به هر ترتیب برخورد پلیس و دستگاه قضائی با مخلان نظم و امنیت جدی و قاطع خواهد بود.

بردسیر در فاصله ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1181868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =