حمایت صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد از پژوهشگران استان سیستان و بلوچستان

تفاهم‌نامه‌ همکاری بین صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان منعقد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، به منظور تشریک مساعی در حمایت و گسترش بازار محصولات دانایی و دانش‌بنیان با نگاه به شعار سال ۱۴۰۲ و ارائه کمک و خدمات مالی و پشتیبانی به مراکز نوآوری و مؤسسات دانش‌بنیان، تفاهم‌نامه‌ای بین صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان منعقد شد.

مرکز نوآوری و کارآفرینی در دانشگاه آزاد اسلامی بافق راه‌اندازی می‌شود

این تفاهم‌نامه در ۶ ماده شامل موضوعات تفاهم‌نامه، تعهدات طرفین، قرارداد هزینه‌های تفاهم‌نامه، مدت تفاهم‌نامه و شیوه‌های اجرایی تنظیم و به امضای مسعود اکبری‌زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و مهندس عسکری غلامزاده مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی رسید.

در قرارداد تعیین نماینده صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی در استان به منظور انجام وظایفی نظیر تعمیق ارتباطات اطلاع‌رسانی و ترویج خدمات مالی و فراخوان‌های حمایتی صندوق درسطح فعالان زیست بوم نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی استان، دریافت و تکمیل اطلاعات متقاضیان و همکاری در فرآیند خدمات واحد ارزیابی و نظارت، مورد موافقت قرار گرفت.

این قرارداد در ۱۱ ماده در خصوص تعهدات صندوق، تعهدات نماینده صندوق، خسارات، شرایط خاص دیگر و بالاخره مرجع حل اختلاف، توسط مجید مشکینی رئیس هیئت مدیره صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، عسکری غلامزاده لداری مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، مسعود اکبری زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و مهدی حسن‌نیا خیبری نماینده صندوق در استان سیستان و بلوچستان به امضا رسید.

حمایت صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد از پژوهشگران استان سیستان و بلوچستان

در سفر یک روزه مدیر عامل و مدیران صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی به استان سیستان و بلوچستان، علاوه بر امضای تفاهم نامه و قرارداد تعیین نماینده، دفتر صندوق پژوهش و فناوری در این استان افتتاح و مهدی حسن‌نیا خیبری به عنوان نماینده صندوق پژوهش و فناوری در استان سیستان و بلوچستان انتخاب شد.

دفتر نماینده صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در استان سیستان بلوچستان با ارائه خدماتی مانند ارائه ضمانت‌نامه، ارائه تسهیلات، لیزینگ محصولات، سرمایه‌گذاری، عاملیت مالی و خدمات تخصصی در کنار اعضای هیات علمی، کارکنان، دانشجویان و شرکت‌های فناور وابسته دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود.

طرح‌های اقتصادی و دانش‌بنیان در هر مرحله ای شامل نمونه اولیه، قبل از تولید صنعتی، تولید صنعتی و یا حتی سرمایه درگردش، می‌توانند از تسهیلات این صندوق استفاده کنند. علاوه بر این خدمات تخصصی مانند خدمات ارزش گذاری، تهیه طرح توجیهی، مشاوره تخصصی و نطارت بر اجرای پروژه از دیگر خدماتی است که توسط صندوق به متقاضیان ارائه می‌شود.

صندوق پژوهش و فناوری با ورود به حوزه‌های تخصصی مالی در کوتاهترین زمان ممکن و با حداقل تشریفات اداری به عنوان یک حامی مالی و تسهیل گر در کنار کارآفرینان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1182046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =