حلالی: پرسپولیس آرامش بیشتری برای قهرمانی در جام حذفی دارد

پیشکسوت فوتبال گفت: پرسپولیس با قهرمانی در لیگ برتر انگیزه مضاعفی پیدا کرده و اعتماد به نفس بازیکنان بیشتر شده است. بر همین اساس باید همین روند را ادامه دهند تا بتوانند دومین جام را به دست آوردند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، اسماعیل حلالی، درباره قهرمانی پرسپولیس در بیست و دومین دوره مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: چند تیم مثل فولاد، تراکتور، گل‌گهر و مس رفسنجان از ابتدای فصل به عنوان مدعی وارد لیگ شدند، ولی در ادامه رقابت‌ها از کورس مدعیان قهرمانی عقب افتادند. در ۷-۸ هفته پایانی لیگ، عملاً فقط ۳ تیم در کورس قهرمانی باقی ماندند و این موضوع باعث شد تا کار پرسپولیس راحت‌تر شود. پرسپولیس در این فصل از لحاظ فنی و امتیازی فراز و نشیب زیادی داشت، اما کادرفنی و بازیکنان می‌دانستند چه کاری باید برای قهرمان شدن انجام بدهند و در نهایت با صلابت و قدرت به قهرمانی لیگ دست یافتند.

کاپیتان سپاهان: پرسپولیس خوب بود اما احساس نابرابری می‌کنم

وی با اشاره به اینکه پرسپولیس تا روز آخر لیاقت قهرمانی در مسابقات لیگ برتر را داشت، عنوان کرد: پرسپولیس از اشتباهات تیم‌های استقلال و سپاهان به خوبی استفاده کرد و قهرمان شد. استقلال در دربی بازنده شد و شانس قهرمانی را از دست داد. سپاهان هم که شانس قهرمانی‌اش قبل از ۴ هفته به پایان لیگ بیشتر از استقلال و پرسپولیس بود، مقابل ملوان در اصفهان متوقف شد تا خودش سرنوشت قهرمانی را به پرسپولیس بدهد. در ۳ هفته پایانی هم تیم‌های سپاهان و پرسپولیس برای قهرمانی رقابت کردند که در نهایت پرسپولیس فصل را بهتر از سایر تیم‌ها تمام کرد و قهرمان شد.

پیشکسوت فوتبال در مورد اینکه برای قهرمان شدن نباید فقط حرف زد، تصریح کرد: پرسپولیس در ۷ هفته به پایان لیگ بسیار خوب کار کرد و تمام بازی‌هایش را بُرد. کسانی که می‌خواهند با حاشیه‌سازی قهرمانی پرسپولیس را زیر سوال ببرند، بهتر است برای قهرمانی بیشتر تلاش کنند و امیدوارم آن‌ها هم به آرزوی‌شان برسند. دست یافتن به قهرمانی فقط به حرف زدن نیست، بلکه باید در طول یک فصل کار کنند و زحمت بکشند تا به هدف‌شان برسند. پرسپولیس در لیگ برتر تمامی کارها را به صورت کامل انجام داد و بهترین شکل به این مهم دست یافت.

کارشناس فوتبال در خصوص اینکه پرسپولیس در جام حذفی انگیزه زیادی دارد، تاکید کرد: پرسپولیس با قهرمانی در لیگ برتر انگیزه مضاعفی پیدا کرده و اعتماد به نفس بازیکنان بیشتر شده است. بر همین اساس باید همین روند را ادامه دهند تا بتوانند دومین جام را به دست آوردند. پرسپولیس کار سختی در جام حذفی نخواهد داشت، چون پس از قهرمانی در لیگ برتر پرسپولیس با آرامش و فراغ بال به مصاف حریف‌شان در مرحله نیمه نهایی و فینال می‌رود.

عنایتی کار سختی در پیش خواهد داشت

حلالی درباره انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید خاطرنشان کرد: تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی جزو شاخص‌هایی است که می‌تواند به تیم امید کمک کند، وقتی انتخاب و برنامه درستی نداشته باشیم به طور حتم در مسابقات موفق نخواهیم شد. برای رضا عنایتی احترام خاصی قائلم، ولی او در رده پایه کار نکرده است و انتخابش در تیم امید یک جور مهره‌سوزی بود. چون خصوصیت اخلاقی و رفتاری بازیکنان در رده‌های سنی بسیار با بزرگسال متفاوت است و روش خاص خودش را دارد. قطعاً عنایتی کار سختی را در پیش خواهد داشت و امیدوارم اتفاقات خوبی برای او و تیم فوتبال امید رخ بدهد.

منبع:‌میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1182732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =