کسب ۷ رتبه کشوری توسط دانش آموزان دبستان سما لردگان

دانش آموزان دبستان پسرانه و دخترانه سما لردگان موفق شدند در سی و یکمین آزمون مسابقات کشوری درس هایی از قرآن، ۷ رتبه برتر را به خود اختصاص دهند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سید محمد نوربخش معاون مدارس آموزش عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر گفت: دانش آموزان دبستان پسرانه و دخترانه سما لردگان با شرکت در مسابقات کشوری درس هایی از قرآن،  ۴رتبه ی اول و۳رتبه ی دوم را کسب کردند.

عدم همپوشانی مدرسه و دانشگاه، مهم‌ترین اختلال نظام آموزشی است

 نوربخش افزود: علیرضا افراسبی، کیارش بیژنی، متین حسنی و امیرارسلان دانیالی چهار دانش آموز دبستان پسرانه ی سما لردگان هستند که موفق به کسب رتبه ی برگزیده کشوری و محمد صادق جلیل و محمد حسنی هم موفق به کسب رتبه ی دوم کشوری درس هایی از قرآن شدند.

وی بیان کرد: برنامه ی درس هایی از قرآن روزهای پنجشنبه از شبکه ی یک سیما پخش می شد و درپایان سخنرانی های حجت الاسلام قرائتی ۵سوال مطرح می شد که دانش آموزان در پاسخنامه ی دریافتی از دفتر آموزشگاه جواب می دادند ودر سامانه ثبت می کردند.

معاون مدارس آموزش عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری یادآور شد: از مرحله ی اول حدود ۱۰دانش آموز به مرحله ی دوم راه پیدا کردند و ۶ نفر از این دانش آموزان در مرحله ی کشوری حائز رتبه ی اول و دوم شدند.

نوربخش توضیح داد: فاطمه طهماسبی یکی از دانش آموزان دبستان دخترانه سما لردگان هم توانست رتبه دوم کشوری را در این دوره از رقابت ها بدست آورد.

وی اظهار کرد: سی و یکمین آزمون مسابقه درس هایی از قرآن ویژه دانش آموزان در ۶۸۰ منطقه آموزش و پرورش و بیش از ۵۰ هزار مدرسه ابتدایی و متوسطه برگزار شد.

 این مقام مسئول در پایان گفت: این آزمون در فضای مجازی و از طریق سامانه آزمون آنلاین موسسه ترویج قرآنی و با هماهنگی و همکاری آموزش و پرورش استان ها و مناطق برگزار شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1183628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =