ضرب و شتم خبرنگار ایلنا توسط محافظان سیدحسن خمینی

محافظان همراه حجت‌الاسلام سید حسن خمینی با ضرب و شتم خبرنگار ایلنا مانع از انجام وظیفه خبری وی برای پوشش خبری مراسم سالگرد حجت الاسلام دعایی شدند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، در جریان برگزاری مراسم نخستین سالگرد درگذشت مرحوم دعایی مدیر موسسه و روزنامه اطلاعات که روز گذشته در ساختمان این روزنامه برگزار شد، خبرنگار اعزامی ایلنا مطابق معمول همه برنامه‌هایی که برای پوشش خبری آن اقدام می‌شود، در حال تهیه خبر و تصویر از این مراسم بود که بعد از ورود حجت‌الاسلام سیدمحمد خاتمی و استقرار وی در کنار حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی یادگار امام، به محل حضور این دو چهره برای تهیه تصویر نزدیک می‌شود که دو تن از محافظان سیدحسن خمینی از حضور وی ممانعت می‌کنند.

دلجویی سیدحسن خمینی از خبرنگار ایلنا

پس از این در حالی که خبرنگار اعزامی ایلنا در تلاش برای گفت‌وگو و جلب رضایت محافظان آقای خمینی برای گرفتن تصویر و ارسال آن به تحریریه بود، با برخوردی تند اقدام به خارج کردن خبرنگار از مراسم کردند و در ادامه فرد دیگری که به‌نظر می‌رسید، سرگروه تیم حفاظتی است همراه با دو نفر قبلی، با هدایت خبرنگار به آسانسور VIP موسسه اطلاعات، در ابتدا گوشی تلفن همراه وی را ضبط و اقدام به ضرب و شتم و توهین‌های مکرر به او کردند و در شرایطی که نفر سوم در سالن دائما با توهین‌های مکرر و مشت و لگد مشغول ضرب و شتم خبرنگار بود، سرگروه تیم حفاظتی به وارسی تلفن همراه و چک کردن پیام‌های خصوصی خبرنگار مشغول شد.

این در حالی است که در تمام این مدت خبرنگار تلاش داشته هویت خود را به‌عنوان خبرنگار به آن‌ها احراز و اثبات کند اما آنها با توقیف کارت شناسایی وی به توهین‌های مکرر خود ادامه دادند و تلفن همراه و کارت شناسایی خبرنگار ایلنا را توقیف و با هماهنگی با مسئولین حراست موسسه اطلاعات، وی را برای ساعتی در کیوسک ورودی مجموعه نگهداشتند.

پس از پایان مراسم در هنگام خروج ،تلفن همراه خبرنگار را به مسئولان حراست موسسه اطلاعات تحویل دادند و بعد از دقایقی خبرنگار موفق به دریافت تلفن همراه خود و خروج از این مجموعه شد.

منبع: ایلنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1183742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سینا IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      0 0
      این اقا جز نوه امام بودن چه کاری برای انقلاب و. مردم کردند... مسولان ما اگه فکر میکنندخیلی خوبند جرات داشته باشندبدون محافظ بیان سطح جامعه و میان مردم.. ایا دادستان که همه رو به دادگاه میکشه.. جرات داره این اقایان که هیچ مخافظتنشونو به دادگاه بکشه؟