۲ کشته و یک مصدوم بر اثر تصادف پژو با تریلر در اصفهان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از وقوع یک مورد حادثه تصادف منجر به فوت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز،  فرهاد کاوه آهنگران سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در اصفهان اظهار داشت: شب گذشته دهم خرداد ماه ساعت ۲۲ و ۴۵ دقیقه، یک مورد حادثه برخورد خودروی سواری پژو پارس با تریلی همراه با مصدومیت شدید سرنشینان خودرو واقع در اتوبان معلم به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان اعلام شد.

تصادف زنجیره‌ای خودروها در محور قم به گرمسار + فیلم

وی افزود: بلافاصله اکیپ امداد و نجات از ایستگاه شماره ۶ همراه مدیر کشیک وقت در محل اتفاق حاضر شدند.

کاوه آهنگران بیان کرد: متاسفانه ۲ نفر از سرنشینان خودرو پژو پارس (یک نفر آقا ۳۰ ساله و یک نفر خانم ۲۷ ساله) این خودرو در دم جان باختند و سرنشین سوم نیز که یک نفر آقا بود و با مصدومیت شدید نیز همراه بود، تحویل عوامل اورژانس شهر شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: رعایت نکات ایمنی ، پرهیز از رفتارهای پر خطر و احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی خواسته آتش‌نشانان اصفهان از شهروندان است.

سقوط خودرو در کانال آب

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به حادثه سقوط خودرو در کانال آب گفت: در ساعت ۲ و ۳۵ دقیقه بامداد امروز یازدهم خرداد ماه با اعلام اهالی روستای کبجوان واقع در شرق اصفهان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اصفهان، سقوط یک دستگاه خودروی پراید به همراه راننده ۲۶ ساله به داخل کانال آب اطلاع داده شد.

کاوه آهنگران با بیان اینکه بلافاصله اکیپ امداد و نجات از ۲ ایستگاه ۲۳ و ۵ همراه با کشیک وقت به محل حادثه اعزام شدند، بیان کرد: با سرعت عمل سریع آتش‌نشانان غواص، راننده این خودرو سالم از آب خارج شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: از شهروندان تقاضا داریم در اینگونه مسیرها سرعت مطمئنه و رعایت نکات ایمنی را مدنظر داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1183801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =