مخبر:‌ ترکیه همسایه‌ای راهبردی برای ایران است

معاون اول رئیس جمهور گفت: امیدواریم بتوان با گسترش همکاری‌ها، روابط ایران و ترکیه را در دولت جدید این کشور نیز بیش از پیش ارتقا داد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، محمد مخبر در بدو ورود به فرودگاه آنکارا ضمن تبریک به مناسبت انتخاب مجدد «رجب طیب اردوغان» به ریاست جمهوری این کشور، وی را یکی از سران کشورهای منطقه خواند که همیشه روابط خوب و مناسبی با ایران داشته و متقابلا ایران نیز روابط خوبی با وی داشته است.

مخبر: سفارتخانه‌های ایران ابزاری مهم در راستای جهش اساسی اقتصادی کشور هستند

معاون اول رئیس‌جمهور اظهار امیدواری کرد: بتوان با گسترش همکاری‌ها، روابط ایران و ترکیه را در دولت جدید این کشور نیز بیش از پیش ارتقا داد.

 مخبر همچنین ضمن تبریک به مناسبت انتخاب مجدد رجب طیب اردوغان به ریاست جمهوری این کشور، وی را یکی از سران کشورهای منطقه خواند که همیشه روابط خوب و مناسبی با ایران داشته و متقابلا ایران نیز روابط خوبی با وی داشته است.

وی با اشاره به سیاست ارتقا روابط با همسایگان در دولت سیزدهم، کشور ترکیه را همسایه‌ای مهم و راهبردی برای جمهوری اسلامی ایران خواند.

معاون اول رئیس جمهور اظهار امیدواری کرد بتوان با گسترش همکاری ها، روابط ایران و ترکیه را در دولت جدید این کشور نیز بیش از پیش ارتقا داد.

گفتنی است معاون اول رئیس جمهور در سفری کوتاه و چند ساعته برای شرکت در مراسم تحلیف و آغاز به کار دولت جدید این کشور به ترکیه سفر کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1184070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • RU ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      0 0
      فقط .تالیف ریاست جمهوری اردوغان با رئیسی .چند مقامات کشورها حضور داشتن ..تو نیز حدیث مفصل بخوان از این مجمل