آموزش پرسنل لازمه توانمندسازی و تغییر در دانشگاه است

نشست تخصصی ویژه کارشناسان دفاتر توانمندسازی و مهارت‌های کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد و اصفهان در راستای نظام حل مسائل و راهکارهای پیاده سازی در واحد یزد برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه تخصصی ویژه کارشناسان دفاتر توانمندسازی و مهارت های کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد و اصفهان با حضور محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، محمدرضا رحیمی معاون مدیریت توسعه و منابع واحد یزد، سمیه قدیری مدیر کل دفتر توانمندسازی و مهارت‌های کاربردی، معصومه عسگری مدیر توانمندسازی و مهارت های حرفه ای سازمان و عمادی مدیر همکاری های برون سازمانی و مدیران و کارشناسان این دو استان در سالن سردار سلیمانی دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد.

اساتید دانشگاه به‌جای استاد ممتحن باید هدایت‌گر و ارزش‌آفرین باشند

محمدرضا دهقانی اشکذری با اشاره به تاسیس دانشگاه آزاد یزد در سال 61 اظهار کرد: بیش از چهل سال از عمر دانشگاه سپری شده است  و با داشتن 120 هزار نفر فارغ التحصیل  نیاز جامعه را در رشته‌های مختلف مرتفع کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد بیان کرد: امروز دانشگاه آزاد اسلامی در پژوهش و دانش بنیان 19 درصد از تولید علم کشور را به خود اختصاص داده است و اگر این بخش  از جامعه جداکنیم رتبه جهانی ایران در تولید علم تنزل خواهد کرد.

وی با بیان این که در چهل سال دوم دانشگاه آزاد اسلامی بیش از هر چیز تغییر احساس شد،  ادامه داد: سند تحول و تعالی دانشگاه بیانگر این است که دانشگاه آزاد بیش از وارت علوم این مهم را دریافته است.

این مقام دانشگاهی  به سخنان رهبری مبنی بر واگذاری آمایش رشته‌های دانشگاهی به وزیر علوم اشاره کرد و گفت: دانشگاه با این رهنمودها بیشتر اهمیت کارهای خود را درک کرد.

دهقانی اشکذری ادامه داد یکی از دغدغه های دانشگاه بحث توانمند سازی است و کارشناسان و مسئولان این حوزه باید رسالت خود را بشناسند و تغییر را با آموزش برای پرسنل رقم زنند که اگر این اتفاق نیفتد همه اقدامات و فعالیت‌های مرتبط با صنعت به سرانجام نخواهد رسید.

سمیه قدیری با اشاره به  ماموریت دفتر توانمند سازی مهارت‌های کاربردی در راستای دستیابی به بسته یادگیرنده و بهره‌وری و پایداری اقتصادی گفت: نشست تخصصی مسئولان توانمندسازی در راستای نظام حل مسائل و پیاده سازی راهکارها و پیشنهادات است.

مدیر کل دفتر توانمندسازی و مهارت‌های کاربردی به اهداف راهبردی سند توسعه و تعالی دانشگاه اشاره کرد و گفت: بسته‌های سند به عنوان ماموریت آموزشی دفتر توانمندسازی در سطح همه واحدهای دانشگاهی است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1187490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =