شرکت ۱۲۰۰ دانشجو در بیست‌وهشتیمن دوره طرح ولایت

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: ۱۲۰۰ دانشجو در بیست و هشتمین دوره طرح ولایت شرکت کرده‌اند که ۵۴۰ دانشجو دختر و ۶۶۰ دانشجو پسر هستند. 

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد حسین‌ کفعمی در مراسم افتتاحیه بیست و هشتمین دوره طرح ولایت بسیج دانشجویی که امروز ۲۲ تیرماه در مجتمع فرهنگی ۵ آذر برگزار شد، گفت: امام خمینی(ره) مهمترین ماموریت بسیج دانشجویی را  دفاع از انقلاب و اسلام نامیده است. این ماموریت فقط با تقویت مبانی اعتقادی محقق خواهد شد. 

دانشجویان متأهل علوم پزشکی حمایت می‌شوند/ معرفی برگزیدگان جشنواره فارابی

وی مطرح کرد: رهبر انقلاب در گام دوم انقلاب تمام امیدشان به دانشجویان و جوانان است. تا با دانش و علم به پیشبرد اهداف انقلاب کمک کنند. 

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با تاکید بر تقویت مبانی فکری، معرفتی و عقیدتی دانشجویان اظهار کرد: دانشجویان باید در میدان‌های مختلف برای حل مشکلات انقلاب تلاش کنند. همچنین آنان باید حافظ دستاوردهای انقلاب باشند.

وی افزود: بسیج دانشجویی تلاش دارد تا با تقویت مبانی فکری و اعتقادی جوانان سنگر دانشگاه را حفظ کند. تا آنان بتوانند در حل مشکلات نظام نقش آفرینی کنند. 

وی  خاطرنشان کرد: حدود ۱۲۰۰ دانشجو از دانشگاه‌های سراسر کشور در بیست و هشتمین دوره طرح ولایت شرکت کرده‌اند. از این تعداد، حدود ۵۴۰ را دانشجویان شرکت کرده‌اند.

همچنین حجت‌الاسلام قاسم شبان نیا رئیس مرکز آموزش‌های آزاد موسسه امام خمینی(ره) در این مراسم اظهار کرد:  خوشحالم که شاهد شور و نشاط بین دانشجویان و فراگیران شرکت کننده در طرح ولایت هستم. 

وی عنوان کرد: موسسه آموزش‌های آزاد امام خمینی مسئول محتوایی طرح ولایت است. 

این مسئول درباره اهداف طرح ولایت بسیج دانشجویی بیان کرد: هدف اصلی این است که دانشجویان در کنار یکدیگر کتاب‌های ۶ گانه دین شناسی را بگذرانند. همچنین منظومه فکری و اعتقادی آنان در این ۴۰ روز شکل‌ بگیرد. 

وی مطرح کرد: دانشجویان با شرکت در طرح ولایت  می‌توانند، مقابل هجمه‌های دشمن که حوزه اعتقادات جوانان را نشانه گرفته‌اند، ایستادگی کنند.  همچنین  در گام دوم انقلاب سرباز ولایت باشید. 

حجت الاسلام قاسم‌نیا با تاکید بر نشاط معنوی و شور انقلابی عنوان کرد: بنابراین علاوه بر پرورش معرف دینی باید نشاط و امید نیز بین جوانان و سربازان انقلاب ایجاد شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1189588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =