۳ قاچاقچی مواد مخدر با ۱۷۳ کیلو تریاک به دام پلیس افتادند

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۱۷۳ کیلو و ۲۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی با همکاری پلیس سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سردار سعید مطهری زاده اظهار کرد: طی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، قاچاقچیان مواد مخدر که قصد انتقال بار سنگین مواد از استان سیستان و بلوچستان به خراسان شمالی را داشتند شناسایی شدند.

شرور معروف شهرری راهی زندان شد

وی افزود: ماموران با همکاری و تبادل اطلاعات با پلیس سیستان و بلوچستان، قاچاقجیان مواد مخدر را در محور دشتک به زاهدان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه اقدام به متوقف ساختن خودرو کردند و پس از بازرسی خودرو مقدار ۱۷۳ کیلو و ۲۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و ۳ نفر در همین رابطه دستگیر  و ۲ دستگاه خودروی ۴۰۵ نیز توقیف شد.

این مقام ارشد انتظامی خراسان شمالی ادامه داد: پلیس با هرگونه جرائم مرتبط با مواد مخدر با جدیت هرچه تمام تر برخورد کرده و از شهروندان می خواهیم برای حفظ جوانان از دام اعتیاد هرگونه اطلاعات در این رابطه را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

دستگیری سارق اماکن دولتی شهرستان مانه و سملقان

 فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان نیز از دستگیری سارق اماکن دولتی خبر داد. 

سرهنگ مهدی مهران فر اظهارکرد: در پی وقوع چند مورد سرقت اماکن دولتی و منازل در شهرستان مانه وسملقان، ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه ماموران با تلاش مستمر و بی وقفه و همچنین اشراف اطلاعاتی خود موفق شدند متهم را شناسایی و دستگیر کنند، افزود: متهم در بازجویی های به عمل آمده به ۲ فقره سرقت از اماکن دولتی و منزل به ارزش ۶۶۰ میلیون ریال در سطح شهر آشخانه اعتراف و در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1190973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =