سند دستکاری در آزمون خلبانی داماد حسن روحانی رو شد!

کامبیز مهدی زاده در پاسخی پُر از غلط فاحش محاسباتی، توهین و مطالب بی ربط، از پاسخ به این سوال مشخص طفره رفته که «چرا در آزمون آخر خلبانی در سال ۹۷ یک سوال از آزمون حذف و با دستکاری دیگران با نمره ناپلئونی قبول شده است؟»

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، کامبیز مهدی‌زاده داماد آقای حسن روحانی در واکنش به انتشار گزارش تسنیم با عنوان "دستکاری عجیب برای داماد روحانی در آزمون خلبانی/ به مسافران پروازها رحم کنید!" پاسخ‌هایی داده که البته به محتوای گزارش تسنیم خیلی ارتباطی نداشته و مملو از اهانت است. ادبیاتی که البته شاید خیلی از آقای مهدی‌زاده هم نمی‌توان عجیب دانست.

بیشتر بخوانید:

دستکاری عجیب گواهینامه خلبانی داماد روحانی / نهادهای نظارتی ورود کنند

وی در شروع پاسخ خود با بیانی که بیشتر به طنز شبیه است انتشاردهندگان این گزارش را بانیان وضع موجود خطاب کرده است! فامیل نه چندان دور آقای مهدی‌زاده (جناب روحانی) کشور را در طول 8 سال به چنان مهلکه‌ای کشانده که چند دولت برای آواربرداری نیاز است، حال احتمالاً برای بیرون رفتن از زیر بار این عذاب وجدان، کلمه‌ی «بانیان وضع موجود» را درباره دیگران تکرار می‌کنند تا خودشان را فریب دهند.

 آقای مهدی‌زاده احتمالاً می‌داند که استفاده از این ادبیات بیش از آنکه ناشی از ابتکار عمل‌شان باشد، ناشی از ضعف و انفعال‌شان نسبت به این مسئله است؛ خودشان هم قاعدتاً باید بدانند که چه کسانی دهه 90 را به دهه‌ از دست رفته و فاجعه‌بار کشور تبدیل کردند.

آقای مهدی‌زاده، در این نوشته 7 بندی بدون اشاره به سئوال اصلی تسنیم در خصوص نحوه قبولی‌اش در آزمون‌ خلبانی، مطالب کلی را بیان کرده است که بخش عمده‌ی آن هیچ ارتباطی به گزارش تسنیم ندارد.

سوال مشخص از آقای مهدی‌زاده این است که آیا روند آزمون‌های شما همانطوری بوده که در گزارش تسنیم آمده یا خیر؟ آیا نهایتاً با حذف یک سوال، به صورت ناپلئونی شما را قبول کردند یا خیر؟ پاسخ به این مسئله امر پیچیده و پنهانی نیست، این هم بخشی از مدارک:

سازمان هواپیمایی کشوری , سازمان هواپیمایی کشوری ,

سازمان هواپیمایی کشوری , سازمان هواپیمایی کشوری ,

بر اساس آنچه در تصاویر بالا مشخص است، داماد رئیس‌جمهور سابق در تاریخ 7 خردادماه سال 97 در آزمون خلبانی (A) CPL شرکت کرده و با نمره 65 مردود می‌شود. اما در ادامه برای همان آزمون با حذف یک سئوال که در گزارش قبلی به آن اشاره شد، با نمره 70 قبولی کامبیز در آزمون اعلام می‌شود! یعنی به جای آنکه آقای مهدی‌زاده به سمت قبولی حرکت کند، نمره قبولی به سمت ایشان سوق داده شده است!

وی در بند اول پاسخ خود اینگونه می نویسد که دوره خلبانی را سال 88 آغاز کرده و 14 سال بعد (سال 1402)، داماد رئیس جمهور شده!! البته از کسی که با دستکاری دیگران در آزمون خلبانی قبول می شود، اینگونه اشتباه فاحش محاسباتی بعید نیست، ولی نگرانی از این بابت است که از این جور اشتباهات ریاضی و محاسباتی در فرایند انجام کار خلبانی صورت گیرد و جان مسافران به خطر بیفتد!

هر چند آقای مهدی زاده در پاسخ بی ربط خود سعی دارد اینگونه القا می‌کند که « دوره خلبانی را چندین سال قبل از رئیس جمهور شدن آقای روحانی آغاز کرده و برخی به غلط می خواهد این اتفاقات را به نسبت سببی وی با آقای روحانی منتسب کند»، ولی مساله اصلی اینجاست که عمل دستکاری در آزمون دقیقاً در زمانی که وی داماد رئیس جمهور بوده رخ داده و سوال اصلی همین است.

ضمناً در آینده نزدیک ان شاالله درباره نحوه‌ ورود آقای مهدی زاده به معاونت علمی رئیس جمهور هم می‌توانیم با ایشان صحبت کنیم!

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1193711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سینا IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      1 0
      باسلام جهت اطلاعتون عرض کنم که این آدم طی آزمون زمستان ۱۴۰۱ شرکت هواپیمایی معراج، به همراه چند نفر دیگه از وابستگان و سفارش شدگان مسئولین کشوری و لشگری، استخدام شدند. اخبار مستند میخواید، ما و خیلیای دیگه کلی خبر داریم ولی مهم اینه مسئولین پیگیری نمیکنن و مهر دروغگو و تهمت و ... رو هم میزنن به پیشونی ما
      • ایسکانیوز IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
        0 0
        با سلام آماده دریافت اسناد و انتشار آن هستیم شماره تماس در کامنت بفرستید تا پیگیری کنیم یا با تحریریه ایسکانیوز تماس بگیرید