اصحاب رسانه باعث افزایش دقت در عملکرد مسئولین می‌شوند/ تقدیر از دفتر ایسکانیوز خوزستان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: رسانه و اصحاب آن باعث می شوند که مسئولین سعی کنند در رفتار، گفتار و عملکرد خویش دقیق تر عمل کنند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از اهواز، نشست علی افروس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با اصحاب رسانه با حضور محمدعلی بنی سعید مدیر دفتر باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران در خوزستان برگزار شد. 

رئیس دانشگاه آزاد خوزستان در این جلسه گفت: اعتقاد دارم که خبرنگاران به جد جهت دهی و تنویر افکار عمومی نقش بی بدیلی را دارند و این فعالیت با نهایت خلوص و بدون چشم داشت و با حداقل ها دارد صورت می گیرد؛ و گاها به دلیل شفافیت هایی که از جانب خبرنگاران صورت می گیرد ممکن است مورد عتاب هم قرار بگیرند.

وی افزود: امید داریم که روزی جامعه نقش و جایگاه و اهمیت خبرنگاران و رسانه را به شکل واقعی درک کند و به این آگاهی برسد که خبرنگاران چقدر می‌توانند در آگاه سازی و پاکسازی جامعه چقدر موثر باشند و همین که گاهی وقت ها خبرنگاران مطلبی را بازگو می‌کنند در سطح جامعه و در رسانه ها قطعا باعث تلنگری جدی خواهد شد برای ما مسئولین که بیش از پیش باید مواظب و مراقب عملکردمان باشیم.

افروس تصریح کرد: رسانه و اصحاب آن باعث می شوند که مسئولین سعی کنند در رفتار، گفتار و عملکرد خویش دقیق تر عمل کنند و سعی کنند در بهبود فضای جامعه شایسته تر عمل کنند و به طور کلی نقش و جایگاه رسانه در مواجه با مدیران و مسئولین نقشی تاثیر گذار و جدی را خواهند داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با اشاره به هجمه رسانه های ضد انقلاب در ایام منتهی به انتخابات خاطر نشان کرد: در سال منتهی به انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم و ما بعنوان دستگاهی که بیشترین سهم در آموزش جوانان این استان را داریم قطعا باید بهترین نقش را با همکاری رسانه های انقلابی در این جریان بزرگ که به تمدن سازی انقلاب ختم می شود ایفا کنیم، و بتوانیم با کمک شما اصحاب رسانه، جامعه و بخصوص جوانان را به سوی انتخابی آگاهانه و مشارکتی حداکثری؛ جهت پایداری ایران اسلامی سوق دهیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه که اصحاب رسانه استان از خبرگزاری‌ها و پایگاه های خبری مختلفی از جمله باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران، فارس، تسنیم، خوزپرس، ایسنا، فرهیختگان، مهر و برخی پایگاههای محلی و هیئت مدیره خانه مطبوعات استان حضور داشتند، از محمدعلی بنی سعید مدیر دفتر ایسکانیوز در استان خوزستان برای انتخاب به عنوان دفتر برتر کشور تقدیر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1194352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =