دفترچه انتخاب رشته کنکور اصلاح شد/ بازگشت رشته مجسمه‌سازی به دفترچه

رشته مجسمه سازی با انتشار سری دوم اصلاحات دفترچه انتخاب رشته کنکور به دفترچه بازگشت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد که پیرو اطلاعیه تمدید مهلت انتخاب رشته در تاریخ چهارم شهریور و انتشار دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته برای رشته‌های با آزمون و همچنین دفترچه راهنمای پذیرش رشته‌های صرفاً با سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۲ و اطلاعیه اصلاحات سری اول به تاریخ ۳۱ مرداد ضمن اعلام اصلاحات و رشته محل‌های جدید مربوط به دفترچه‌های راهنمای فوق، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا چهارم شهریور برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند و یا مایل به ویرایش کدرشته‌های انتخابی خود هستند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانندتا پایان روز دوشنبه به تاریخ ششم نسبت به انتخاب رشته و یا ویرایش آن اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:

واکنش دانشگاه هنر به حذف ۲ رشته پرمتقاضی از دفترچه کنکور

لذا داوطلبان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه‌های راهنمای مذکور و مندرجات اطلاعیه اصلاحات سری اول و این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آمکوزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

همچنین آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ششم شهریور نسبت به مشاهده و ویرایش موارد قابل اصلاح و کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

متقاضیان ثبت‌نام و انتخاب رشته پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۲ نیز می‌توانند با توجه به اصلاحات مندرج در همین اطلاعیه برای دفترچه ثبت‌نام و انتخاب رشته پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی، تا پایان روز پنجشنبه نهم شهریور نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته و یا مشاهده و ویرایش موارد قابل اصلاح و کدرشته‌های انتخابی خود اقدام کنند.

گفتنی است ظرفیت رشته مجسمه سازی دانشگاه هنر ۲۰ نفر مساوی مرد و زن است که در اصلاحیه دوم به دفترچه راهنمای انتخاب رشته اضافه شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1195672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =