شکست امیدهای ایران مقابل ازبکستان

کار صعود شاگردان عنایتی با شکست مقابل ازبکستان در مسابقات مقدماتی زیر ۲۳ سال آسیا به اما و اگر کشیده شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، از ساعت 17:30 امروز تیم فوتبال امید ایران در چارچوب سومین بازی مرحله گروهی مقدماتی زیر 23 سال آسیا مقابل ازبکستان قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. فیض الایف در دقیقه 47 تک گل مسابقه را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازیکن فوتبال ایران بدون مشتری ماند

ایران در این مسابقه با ترکیب محمدرضا خالدآبادی، حسین گودرزی، محمد امین حزباوی، محمدرضا بردبار، سامان تورانیان، محمد جواد حسین‌نژاد، یاسین سلمانی، امیر جعفری، محمد قربانی، علی پوردارا و اللهیار صیادمنش وارد زمین شد.

در این مسابقات مهدی هاشم‌نژاد به جای علی پوردارا(31)، آریا برزگر جانشین اللهیار صیادمنش(47)، آریا یوسفی جایگزین سامان تورانیان(84)، محمدحسین اسلامی جانشین یاسین سلمانی(84) و  محمدمهدی احمدی به جای امیر جعفری(84) وارد زمین شدند.

در دقیقه 41 امیر جعفری و محمدامین حزباوی به دلیل اعتراض به داور( 3+45)، یاسین سلمانی(55) و محمدرضا بردبار(80) از داور کارت زرد دریافت کردند.

ازبکستان بعد از پیروزی در این مسابقه  با 9 امتیاز صدرنشین گروه E  در جدول مسابقات  شد و شاگردان رضا عنایتی با 6 امتیاز در رده دوم جای گرفتند. با این نتیجه تیم امید برای صعود به مرحله نهایی باید منتظر نتایج سایر گروه‌ها باشد. تیم‌های صدرنشین 11 گروه مرحله مقدماتی، به همراه چهار تیم دوم برتر گروه‌ها راهی رقابت‌های زیر 23 سال قهرمانی آسیا می‌شوند. این مسابقات حکم انتخابی المپیک 2024 را دارد و در صورتی که ایران نتواند به مسابقات قهرمانی آسیا راه یابد، عملاً شانس صعود به المپیک را از دست خواهد داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1197968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =