نخبگان دانشگاهی ظرفیت حل مسائل مرتبط با صنعت را دارند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در نشست با مدیرعامل فولاد آلیاژی ایران به بیان توانمندی‌ها و دستاوردهای دانشگاه آزاد پرداخت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد در جلسه‌ای که با حضور محمد کمال‌زاده مدیرعامل فولاد آلیاژی ایران و محمدرضا جناب زاده سرپرست سرای نوآوری رباتیک و اتوماسیون صنعتی دانشگاه در محل دفتر مدیرعامل فولاد آلیاژی برگزار شد گفت: در حال حاضر خانواده دانشگاه آزاد اسلامی یزد با ۱۶۵۰۰ دانشجو ۸۰۰ کارمند ۳۲۰ عضو هیئت علمی فعال و ۴۲۰۰ دانش آموز در ۲۳ مدرسه یک خانواده ۲۲ هزار نفری را تشکیل داده است.

محمدرضا دهقانی اشکذری سرمایه ۲۰ ساله رباتیک دانشگاه را یادآور شد و اذعان کرد: دانشجویان با کمترین سرمایه و هزینه در مسابقات بین‌المللی افتخار آفریدند و دانشگاه می‌تواند با استفاده از استادان و نخبه‌های دانشجو نیاز صنعت را برطرف و پیشرفت را برای جامعه به ارمغان آورد.

رئیس آزاد یزد رویکرد دانشگاه را انجام پروژه‌های مرتبط با صنعت دانست و اظهار کرد: آمار پروژه‌های انجام شده در صنعت به ما می‌گوید که ظرفیت یک جهش خیلی خوب در شاخص‌های مثبت با استفاده از ظرفیت‌های بالقوه خود در صنعت را داریم و در این مسیر بایستی بیشتر تلاش کرد.

در ادامه محمد کمال‌زاده اذعان کرد: قانون جهش تولید بستر مناسبی را به وجود آورده تا دانشگاه از سرمایه شرکت‌هایی مانند فولاد آلیاژی بهره گرفته و سرای نوآوری رباتیک و اتوماسیون صنعتی را گسترش دهد.

مدیرعامل فولاد آلیاژی ایران اظهار امیدواری کرد: با جذب و پرورش نخبگان در این سرا شاهد استقرار شرکت‌های فناور و دانش بنیان در فولاد آلیاژی باشیم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1198157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =