نشریه علمی «نفت و رسوب» دانشگاه آزاد اسلامی مشهد مجوز گرفت

در بیست و پنجمین جلسه کمیسیون تخصصی نشریات علمی معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی، با انتشار فصلنامه نفت و رسوب (Journal of Oil and Sediment) واحد مشهد موافقت شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، احسان سبحانی سرپرست اداره نظارت و تولید علم دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد گفت: نشریات علمی نقش بی بدیلی در انعکاس نتایج حاصل از فعالیت های علمی دارند و انتشار آنها دارای اهمیت زیادی است و یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده برون دادهای علمی و پژوهشی دانشگاه هستند.

وی با بیان اینکه در بیست و پنجمین جلسه کمیسیون تخصصی نشریات علمی معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی، با انتشار فصلنامه نفت و رسوب (Journal of Oil and Sediment)  واحد مشهد موافقت شد، اظهار کرد: نشریه علمی انگلیسی زبان  «نفت و رسوب» با همکاری اعضای هیات علمی گروه آموزشی مهندسی نفت و زمین شناسی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و اساتید منتخب دانشگاه‌های مختلف داخل و خارج از کشور با هدف گسترش هرچه بیشتر اطلاعات و پژوهش‌های علمی و نشر نتایج تحقیقات بدیع و ارزشمند در زمینه‌های تخصصی، بنیان‌گذاری شده است.

سبحانی با اشاره به دستاوردهای نشریات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد در سال 1402 افزود: این دانشگاه در حال حاضر صاحب امتیاز 8 نشریه‌ علمی است که از این تعداد 4 مجله‌ به زبان فارسی و 4 مجله‌ به زبان انگلیسی منتشر می‌شوند.

به‌گفته‌ سبحانی، تمامی نشریات در سال گذشته در سامانه‌ی ارزیابی نشریات سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی مورد ارزیابی قرار گرفته‌ اند که براساس نتایج اعلام شده، همه نشریات علمی واحد مشهد شرایط بهره مندی از امتیاز دستاوردهای پژوهشی بخشنامه جامع دکتری تخصصی را دارا هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1198882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =