محدودیت‌های تردد رژه نیروهای مسلح در جمعه

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که محدودیت‌های و ممنوعیت‌های تردد از ساعت ۲۴ پنجشنبه شب ۳۰ شهریور آغاز خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ محمد رازقی گفت: برنامه های هفته دفاع مقدس از روز جمعه شروع و در این ایام مراسمات خاصی برگزار خواهد شد که تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی این مراسمات بصورت صددرصدی حضور خواهند داشت و پلیس تمهیدات ویژه ای را نیز برای عبور و مروز در نظر گرفته است .

بیشتر بخوانید:

محدودیت ترافیکی تعطیلات پایان هفته / کدام محورها مسدود خواهد بود؟

وی افزود : مهم ترین این تمهیدات و مراسمات رژه نیروهای مسلح در صبح روز جمعه می باشد که در بلوار علامه عسگری و ضلع شمالی حرم مطهر برگزار خواهد شد که با توجه به گستردگی این مراسم پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ویژه ترافیکی خاصی را در نظر گرفته است .

سرهنگ رازقی بیان داشت : از نیمه شب پنج شنبه یعنی از ساعت ۲۴ ، بزرگراه هاشمی و علامه عسگری مسدود خواهند شد، به همین دلیل کسانی که قصد عبور از این محدوده را دارند مخصوصا افرادی که می خواهند به بهشت زهرا (س) بروند با اعلام این محدودیت و ممنوعیت تردد سفر خود را مدیریت کنند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود : از ساعت ۲۴ پنج شنبه شب مسیر شمال به جنوب صالح آباد از روی پل شهید صنیع خانی مسدود خواهد شد . یعنی آزادگان غرب به جنوب ، شرق به جنوب و شمال به جنوب صالح آباد کلا بسته خواهد شد و اجازه تردد داده نخواهد شد .

وی گفت: طول بلوار علامه عسگری نیز به همین صورت است و به سمت شرق از جاده قدیم قم از شهید رجایی و از سمت غرب از آزادراه خلیج فارس مسدود و اجازه تردد داده نخواهد شد . یعنی آزادراه جنوب به شرق ، شمال به شرق و غرب به شرق و محدوده جاده قم از جنوب به غرب ، شمال به غرب بسته خواهد شد .

سرهنگ رازقی افزود : لازم به ذکر است کلیه فرعی های این محورها نیز مسدود و اجازه تردد داده نخواهد شد .

وی گفت: مسیر جایگزین هم برای افرادی که قصد تردد به بهشت زهرا (س) را دارند ، بزرگراه شهید رجایی و جاده قدیم قم است که می توانند از درب های جنوبی وارد بهشت زهرا (س) شوند.

سرهنگ رازقی بیان داشت: اعمال این محدودیت ها ، محدودیتی برای تردد دیگر رانندگان ایجاد نمی کند چرا که مسیرهای جایگزین وجود دارد و دیگر محورها باز است و برای رانندگان عبوری به هیچ عنوان مشکلی به وجود نخواهد آمد .

وی افزود: صبح جمعه شلوغ ترین زمان برای رفتن به بهشت زهرا (س) است که توصیه می شود کسانی که قصد زیارت اهل قبور را دارند این کار را به پنج شنبه موکول کنند تا با ترافیک روز جمعه مواجه نشوند ولی این وضعیت تا ساعت ۱۱ -۱۲ روز جمعه خواهد بود و محدودیت ها برداشته خواهد شد .

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همکارانم در تمامی مسیرهای اعلامی حضوری پر رنگ دارند و مشغول روان سازی ترافیک و تامین نظم عبور و مرور خواهند بود .

​انتهای پیام/

کد خبر: 1198971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =