کنایه زیرپوستی فرهاد مجیدی به مهاجم پیشین استقلال

فرهاد مجیدی غیر مستقیم عملکرد مهاجم فصل قبل استقلال را زیر سؤال برد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز،‌ مهدی قایدی روزهای پرنوسانی را در فوتبال امارات سپری می‌کند. مهاجم سابق استقلال که فصل قبل توانست یکی از بهترین گلزن‌های لیگ برتر باشد، این فصل به اتحاد کلباء در لیگ امارات رفته تا دوباره شاگرد فرهاد مجیدی شود. اتحاد کلباء هفته قبل موفق شد با نتیجه ۵ بر ۳ عجمان را شکست بدهد و کمی تا قسمتی از بحران خارج شود. دو گل اتحاد کلباء را قایدی زد تا نشان بدهد می‌تواند بازیکنی کلیدی برای خط حمله کلباء باشد.

بیشتر بخوانید:

سلفی خاص فرهاد مجیدی و مادرش مقابل برج خلیفه + عکس

این هفته دوباره مجیدی به قایدی اعتماد کرد و او را به عنوان یکی از بازیکنان هجومی به زمین فرستاد. قایدی، اما بر خلاف بازی با عجمان، عملکرد ضعیفی ارائه داد و نتوانست از دو موقعیت صد درصد گل بهره ببرد. او هر دو موقعیت را خراب کرد تا فریاد فرهاد روی نیمکت به هوا بلند شود. قایدی یک موقعیت را در نیمه اول از دست داد و دومی را نیمه دوم.

مجیدی بعد از پایان بازی به انتقاد از مهاجمان تیمش پرداخت. آن هم در شرایطی که اتحاد کلباء دومین پیروزی متوالی را به دست آورد و حتا را با نتیجه دو بر یک شکست داد. مجیدی که انگار به قایدی کنایه می‌زد، غیر مستقیم عملکرد مهاجم فصل قبل استقلال را زیر سؤال برد: «نباید اینقدر راحت موقعیت‌ها را از دست بدهیم. فیفادی بعدی بهترین فرصت است تا این نقطه ضعف را بر طرف کنیم و بتوانیم مهاجمان را به آمادگی برسانیم.»

شاید اگر مهاجمان اتحاد کلباء موقعیت‌ها را یکی پس از دیگری از دست نمی‌دادند، حالا کلباء به جای حضور در میانه جدول، رتبه بهتری را به خود اختصاص می‌داد. مجیدی که خودش مهاجم بوده و تبحر ویژه‌ای هم در گلزنی داشت، قطعاً می‌تواند در تعطیلات این نقطه ضعف بزرگ تیمش را برطرف کند. قایدی هم باید از تجربیات مربی جوان خود استفاده کند تا دوباره به روند گلزنی برگردد.

منبع: ایران ورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1201101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =