بیانیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل درباره طوفان الاقصی/ حکام عرب در عادی‌سازی روابط باصهیونیست بازنده هستند

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل درباره عملیات «طوفان الاقصی» اعلام کرد: دستاوردهای پیروزمندانه نهضت فلسطین در ساعات اخیر، مبیّن حماقت برخی از دولت‌های مســلـمــان در عــادی‌ســازی روابــط با رژیــم صهیونیستی است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور درباره عملیات شکوهمندانه «طوفان الاقصی» بیانیه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید:

واکنش دانشجویان دانشگاه‌های تهران پس از عملیات «طوفان الاقصی»
 

در بخشی از این بیانیه آمده است: سـالیان سـال اسـت که سـایه ظـلـم غـاصبین صهیونیستی بر پیکر ستم‌دیده فلسطینیان سایه افکنده و اکنون مقاومت توحیدی این ملت مستضعف به نزدیکی قله آزادی رسیده است. عملیات نظامی حماس در ساعات اخیر، به یقین نقطه عطفی در تاریخ مقاومت ملت فلسطین در برابر رژیم آپارتاید و کودک‌کش صهیونیستی بوده و دستاورد بزرگی برای جبهه مردمی مقاومت محسوب می‌شود.

در این بیانیه تصریح شده است: وقوع عملیات «طوفان الاقصی» نشانه‌ اضمحلال رژیم ظالم صهیونیستی است؛ چرا که اکنون این رژیم جعلی، علاوه بر از هم‌گسیختگی داخلی، توانایی پیشبینی صحیحی از مخاطرات پیش روی خود را ندارد. این عملیات ثابت کرد که نهادهای امنیتی رژیم از مقابله با حماس و گروه‌های جبهه مقاومت عاجز مانده و سردرگم شده‌اند.

در این بیانیه مطرح شده است: دستاوردهای پیروزمندانه نهضت فلسطین در ساعات اخیر، مبیّن حماقت برخی از دولت‌های مســلـمــان در عــادی‌ســازی روابــط با رژیــم صهیونیستی است و برهانی است بر سرمایه‌گذاری حکام عرب بر اسبی که قطعا بازنده خواهد بود.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: ما اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور ضمن تبریک و اعلام حمایت از این عملیات پیروزمندانه، معتقدیم که ظهور حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) دمادم با سرنوشت فلسطین عجین شده است و هرگونه مظاهرت در راستای شکستن طلسم شیطانی غصب فلسطین و پاک کردن ارض مقدسه از لوث وجود سفاکان، وظیفه امت مسلمان است و هر قدم در این راه، منجر به تعجیل در ظهور حضرت حجت (عج) خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1201139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =