داریوش مهرجویی و همسرش به قتل رسیدند / اعلام گزارش پزشکی قانونی

داریوش مهرجویی صاحب تعدادی از بهترین و ماندگارترین آثار تاریخ سینمای ایران شب گذشته در منزلش به همراه همسرش وحیده محمدی‌فر به شکل هولناکی به قتل رسید.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، بر اساس اعلام پلیس البرز جسد داریوش مهرجویی در ویلای شخصی‌اش در یکی از مناطق ویلانشین کرج کشف شده است.

بیشتر بخوانید:

واکنش هنرمندان به قتل داریوش مهرجویی و همسرش + عکس

در حالی پلیس البرز از آغاز تحقیقات در این زمینه خبر داده است که برخی شبکه‌های خبری مدعی قتل مهرجویی و همسرش شده‌اند.

محمدمهدی عسگرپور رئیس هیات‌رئیسه خانه سینما خبر قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر در خانه‌اش در کرج را تایید کرد.

این خبر در تماس با یکی از سینماگرانی که محل حادثه حضور دارد نیز تایید شده است.

همچنین، محسن امیریوسفی رییس کانون کارگردانان خانه سینما که از ساعت ۲:۳۰ بامداد یکشنبه ۲۲ مهرماه به همراه وحید موساییان و دانش اقباشاوی از اعضای شورای مرکزی کانون در محل حادثه حضور یافته بود، گفت که ترجیح می‌دهم جزییات این جنایت توسط نیروی انتظامی و دادستانی اعلام شود اما اطلاعاتی که در اینجا کسب کردیم، حاکی از آن است که دختر آقای مهرجویی ساعت ۱۰ شب به منزل برگشته و متوجه این فاجعه شده است.

وی افزود: در حال حاضر، اجساد به پزشکی قانونی منتقل شده و محل حادثه توسط نیروهای پلیس در دست بررسی است. همچنین شواهدی از احتمال سرقت وجود دارد اما در مورد اینکه اتباع غیرایرانی در این جنایت نقش داشته‌اند هنوز شواهدی در دست نیست.

داریوش مهرجویی متولد سال ۱۳۱۸ و از کارگردان‌های موج نوی سینمای ایران است که فیلم‌های مطرحی همچون هامون، دایره مینا، گاو، اجاره‌نشین‌ها، سارا، پری، لیلا، مهمان مامان و سنتوری را ساخته است.

آخرین فیلم او «لامینور» بود که در سال ۹۸ ساخته شد.

پلیس: قاتل «مهرجویی» ‌به‌زودی دستگیر می‌شود؛ سناریوهای محتمل در حال بررسی است

سردار منتظر المهدی سخنگوی فراجا در خصوص قتل داریوش مهرجویی و همسرش، گفت: پلیس عاملین این اقدام وحشیانه را به زودی دستگیر و به دستگاه عدالت خواهد سپرد.

وی ادامه داد: اقدامات فنی همان ساعات اولیه انجام و کاراگاهان در محل حاضر و در حال بررسی سناریوهای محتمل هستند.

نقش اتباع غیرایرانی در قتل مهرجویی مشخص نیست

مدیرکل اموراتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: نقش اتباع غیرایرانی در قتل مهرجویی و همسرش که شب گذشته در ویلای خود در اطراف کرج به قتل رسیده بودند، مشخص نیست و این ادعا تایید نشده است.

" سیروس دهقان شیری" اافزود: قاتل یا قاتلان این حادثه هنوز شناسایی نشده اند و تحقیقات پلیس در این زمینه به صورت جدی آغاز شده است .
وی بیان کرد: نتیجه تحقیقات در زمینه این قتل در اسرع وقت به اطلاع مردم خواهد رسید.

پست عجیب همسر داریوش مهرجویی از تهدید به مرگ!

چندی پیش، وحیده محمدی‌فر، همسر داریوش مهرجویی پستی منتشر می‌کند که بر اساس آن گویا توسط یکی از اتباع کشور همسایه تهدید به مرگ شده بود!

 ساعتی قبل جسد داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر، در ویلایشان واقع در شهرکی حوالی کرج در حالی که با ضربات چاقو به قتل رسیده بودند پیدا شد.

داریوش مهرجویی

قابی نوستالژیک از مهرجویی و همسر سابقش

در ادامه تصویری میبینیم از زنده یاد داریوش مهرجویی در کنار همسر سابقش که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

مهرجویی

چهار مظنون در رابطه با پرونده مرحوم مهرجویی بازداشت شده‌اند

به نقل از یک منبع آگاه تا کنون چهار مظنون در جریان تحقیقات و رسیدگی به پرونده قتل مرحوم داریوش مهرجویی و همسرش بازداشت شده‌اند. هیچ یک از افراد بازداشت شده از اتباع بیگانه نبوده‌اند.

با توجه به نوع جنایت و خشونت آن احتمال کینه شخصی وجود دارد. ممکن است سرقت جزئی طلا و موبایلها با هدف رد گم کنی صورت گرفته باشد.

گزارش پزشکی قانونی در مورد فوت داریوش مهرجویی و همسرش اعلام شد

رییس کل دادگستری البرز اعلام کرد: گزارش پزشکی قانونی پس از انجام کالبدگشایی علت فوت مرحوم مهرجویی و همسرش خونریزی شدید به دلیل جراحات وارده به واسطه برخورد چاقو یا جسم برنده و نوک تیز به بدن اعلام شده است.

ضرباتی با چوب و یا جسم سخت نیز به سر مرحوم مهرجویی برخورد کرده که منجر به شکستگی سر نشده و علت فوت نبوده است.

طبق گزارش پزشکی قانونی فرضیه‌ها درمورد تجاوز هر ۲ نفر از مقتولین منتفی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1202099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =