طوفان الأقصی| تبادل تیراندازی در شهرک مسعاف عام / هشدار گوترش: ما در خاورمیانه در لبه پرتگاه هستیم

دقایقی بعد از آنکه رسانه های رژیم اسرائیل از وقوع انفجار و شلیک منور در نزدیکی الجلیل اشغالی خبر دادند، ویدیوئی از تبادل تیراندازی در شهرک مسعاف عام منتشر شد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، دهمین روز حملات هوایی رژیم اسرائیل به غزه از اولین دقایق بامدادی با بمباران مناطقی در نوار غزه آغاز شد و وزارت بهداشت این منطقه اعلام کرد که 2670 نفر در این حملات شهید و 9600 تن درگیر زخمی شده‌اند که عمدتا زنان و کودکان هستند.

بیشتر بخوانید:

طوفان الاقصی| تعداد شهدای جنگ غزه به ۲۴۵۰ نفر رسید / آژیرهای خطر در تل آویو و مناطق اطراف آن به صدا درآمده است

مخاطبان گرامی‌ می‌توانند تحولات بامدادی روز دهم عملیات طوفان الاقصی را در این خبر دنبال کنند:

افزایش شمار شهدای غزه به 2670 شهید و 9600 زخمی

وزارت بهداشت نوار غزه در تازه‌ترین آمار خود از قربانیان حملات هوایی رژیم اسرائیل به این منطقه اعلام کرد که 2670 نفر در این حملات شهید و 9600 تن درگیر زخمی شده‌اند که عمدتا زنان و کودکان هستند.

گوترش: ما در خاورمیانه در لبه پرتگاه هستیم

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل از اوضاع غرب آسیا به ویژه در سرزمین های اشغالی فلسطین ابراز نگرانی کرد و گفت که «ما هم اکنون در لبه پرتگاه قرار داریم.»

دبیرکل سازمان ملل از رژیم صهیونیستی خواست که اجازه دسترسی سریع و بدون مانع را به نیروهای امدادی برای کمک به غیرنظامیان در نوار غزه بدهد. او همچنین گفت: آزادی گروگان‌ها و ورود کمک‌های انسانی به غزه نباید به ابزاری برای معامله میان طرفین تبدیل شود.

دبیر کل سازمان از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس خواست گروگان‌ها را فورا و بدون قید و شرط آزاد کند.

تبادل تیراندازی در شهرک مسعاف عام

دقایقی بعد از آنکه رسانه های رژیم اسرائیل از وقوع انفجار و شلیک منور در نزدیکی الجلیل اشغالی خبر دادند، ویدیوئی از تبادل تیراندازی در شهرک مسعاف عام منتشر شد. هنوز صهیونیستها در چرایی این تیراندازی توضیحی نداده‌اند، ولی احتمال نفوذ نیروهای مقاومت فلسطینی یا لبنانی وجود دارد و هر لحظه اوضاع مرزهای شمالی متشنج‌تر میشود.

گذرگاه رفح در مرز با مصر دوشنبه بازگشایی می‌شود

 رسانه‌های فلسطینی از بازگشایی گذرگاه رفح در روز دوشنبه از ساعت 9 صبح برای خروج اتباع خارجی و نیز ورود کمک‌های انسانی به نوار غزه خبر دادند.

سازمان ملل: بیمارستان‌های غزه برای 24 ساعت سوخت دارند

دفتر هماهنگ کننده امور انسانی سازمان ملل در نوار غزه اعلام کرد که سوخت ذخیره در همه بیمارستان‌های نوار غزه فقط برای یک روز کفایت می‌کند و در صورت اتمام این مقدار، جان هزاران نفر در خطر خواهد بود.

سازمان ملل: بیمارستان‌های غزه برای 24 ساعت سوخت دارند

دفتر هماهنگ کننده امور انسانی سازمان ملل در نوار غزه اعلام کرد که سوخت ذخیره در همه بیمارستان‌های نوار غزه فقط برای یک روز کفایت می‌کند و در صورت اتمام این مقدار، جان هزاران نفر در خطر خواهد بود.

کد خبر: 1202265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =