برخی خوابگاه‌های کشور افزون بر ۷۰ سال قدمت دارند

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با بیان اینکه برخی خوابگاه‌های کشور افزون بر ۷۰ سال قدمت دارند، تأکید کرد: خوابگاه ریحانه ۲ سومین خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی است که در دولت سیزدهم افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی‌اکبر محمدی در آیین افتتاح خوابگاه دخترانه ریحانه ۲ دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار کرد: خوابگاه ریحانه ۲ دانشگاه علوم‌پزشکی همدان یکی از استانداردترین خوابگاه‌هایی است که در کشور وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

خوابگاه دانشجویی ایده‌آل چه ویژگی‌هایی دارد؟

وی اذعان کرد: تمام استانداردهای مهم ساخت خوابگاه همچون تهویه، ارگونومی، فضای مناسب، کتابخانه، فضای محیطی و ... در این خوابگاه به طور کامل رعایت شده است که این عوامل سبب می‌شود فضای امنی برای اسکان دانشجویان ایجاد شود.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزرات بهداشت با بیان اینکه زمانی که دانشجویان احساس امنیت داشته باشند می‌توان کارهای فرهنگی بیشتری انجام داد، خاطرنشان کرد: امن بودن خوابگاه سبب می‌شود که خیال خانواده‌ها از محل اسکان فرزندان خود راحت باشد.

‌وی با بیان اینکه سالانه افزون بر ۷۰۰ دانشجو از شهرهای دیگر به برای ادامه تحصیل وارد استان همدان می‌شوند، گفت: با توجه به امکانات بسیار عالی و با کیفیت خوابگاه‌های دانشگاه همدان این افراد، مبلغان گردشگری خواهند بود.

وی افزود: این سومین خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی است که در دولت سیزدهم افتتاح می‌شود و تقریباً چنین مدل خوابگاهی با این چنین ظرفیت و امکانات در کشور نداریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1202528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =