هواشناسی ایران / بارش‌ها در نوار ساحلی خزر و شمال غربی کشور ادامه دارد

سازمان هواشناسی از تداوم ناپایداری‌های جوی در نوار ساحلی خزر و شمال غرب کشور خبر داد و پیش بینی‌کرد: امروز در جنوب و جنوب شرق کشور رگبار باران همراه با وزش باد شدید موقت را شاهد باشیم.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، نقشه‌های همدیدی سازمان هواشناسی از تداوم ناپایداری‌ها در شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر خبر می‌دهد. امروز همچنین بارش‌ها در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان به صورت رگبار پراکنده خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

هواشناسی ایران| صدور هشدار بارش‌های سیل‌آسا برای استان‌های شمالی / تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور

هواشناسی پیش بینی کرده است که روز پنجشنبه در مناطقی از دامنه‌های زاگرس در جنوب غرب کشور، شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر هم بارش خواهیم داشت.

امروز به دلیل کاهش دما، احتمال بارش برف در ارتفاعات شمال غرب کشور وجود دارد.

بر اساس پیش بینی هواشناسی در روز جمعه بارش‌ها به مناطق بیشتری از نوار ساحلی کشور گسترش می‌یاید و مناطقی از جنوب غرب و جنوب شرق کشور نیز بارش خواهند داشت.

امروز همچنین به دلیل افزایش سرعت باد، در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های گیلان، مازندران و گلستان در دریای خزر خطر غرق شدن شناگران، پاره شدن تورهای صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی وجود دارد.

سازمان هواشناسی نسبت به اختلال در ترددهای دریایی شناورهای سبک و فعالیت‌های تفریحی و ایجاد اختلال در فعالیت های فراساحل هشدار داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1202589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =