خسروپناه در واکنش به جنایت بیمارستان المعمدانی / رژیم غاصب صهیونیستی، گور خود را کنده است

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در واکنش به جنایت بیمارستان المعمدانی با صدور پیامی اعلام کرد: رژیم غاصب صهیونیستی بداند با این جنایت وحشیانه، گور خود را کنده است .

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در واکنش به جنایت وحشیانه بیمارستان المعمدانی طی پیامی تأکید کرد که اعضای حقیقی و حقوقی شورای عالی انقلاب فرهنگی و همه همکاران در قرارگاه علم و فرهنگ دبیرخانه، این حمله سنگدلانه را محکوم کرده و انزجار خود را از ظلم صهیونیست‌ها و همدردی خود را با ملت مظلوم فلسطین اعلام می‌دارند.

بیشتر بخوانید:

لغو جشن ورود نودانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی

مشروح این پیام به شرح ذیل است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

اَللّهُمَّ اِنّا نَشْکوُ اِلَیْکَ فَقْدَ نَبِیِّنا صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَالِهِ وَغَیْبَهَ وَلِیِّنا وَکَثْرَهَ عَدُوِّنا وَقِلَّهَ عَدَدِنا وَشِدّهَ الْفِتَنِ بِنا وَتَظاهُرَ الزَّمانِ عَلَیْنا فَصَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِهِ وَاَعِنّا عَلی ذلِکَ بِفَتْحٍ مِنْکَ تُعَجِّلُهُ وَبِضُرٍّ تَکْشِفُهُ وَنَصْرٍ تُعِزُّهُ وَسُلْطانِ حَقٍّ تُظْهِرُهُ وَرَحْمَهٍ مِنْکَ تُجَلِّلُناها وَعافِیَهٍ مِنْکَ تُلْبِسُناها بِرَحْمَتِکَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ

خدایا ما به تو شکایت می کنیم از نبودن پیامبرمان که درودهای تو بر او و آلش باد و از غیبت مولایمان و از بسیاری دشمنان و کمی افرادمان و از سختی آشوبها و از کمک دادن اوضاع زمانه به زیان ما پس درود فرست بر محمد و آلش و کمک ده ما را بر این اوضاع به گشایش فوری از طرف خود و برطرف کردن رنج وناراحتی و یاری با عزت و ظاهر ساختن سلطنت حقه و رحمتی از جانب تو که ما را فراگیرد و تندرستی از طرف تو که ما را بپوشاند به رحمتت ای مهربانترین مهربانان.

دیشب عاشورای دیگری در کربلای غزه رخ داد. شمریان و یزیدیان زمانه بر مردم مظلوم فلسطین در بیمارستان المعمدانی هجوم آوردند و با بمب های یک تنی آمریکایی کودکان و پیران و زنان و مردان بی دفاع را مثله کردند.

رژیم غاصب صهیونیستی بداند با این جنایت وحشیانه، گور خود را کنده است و ادامه رفتارهای سبعانه او، فرو رفتن در باتلاق صهیونیستی خواهد بود. کجایند مدعیان روشنفکری که با سکوت خود لال گشته‌اند. کجایند مدعیان حقوق بشر که چشمانشان از دیدن این جنایت‌ها کور شده است.

آیا زمان آن نرسیده است تا اندیشمندان جهان لبیک‌گوی کلام امیرالمؤمنین علیه‌السلام باشند و به عهد و پیمان خود وفا کنند و در برابر شکمبارگی ستمگران و گرسنگی مظلومان سکوت نکنند. «وَ مَا أَخَذَ اَللَّهُ عَلَی اَلْعُلَمَاءِ أَلاَّ یُقَارُّوا عَلَی کِظَّةِ ظَالِمٍ وَ لاَ سَغَبِ مَظْلُومٍ»

اعضای حقیقی و حقوقی شورای عالی انقلاب فرهنگی و همه همکاران در قرارگاه علم و فرهنگ دبیرخانه، این حمله سنگدلانه را محکوم کرده و انزجار خود را از ظلم صهیونیست‌ها و همدردی خود را با ملت مظلوم فلسطین اعلام می‌دارند.

خداوندا ظهور مولانا صاحب الزمان(عج) را برسان تا با حکمرانی آن حضرت، نابودی رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی و همه ظالمان جهان تحقق یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1202616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =