جنایت بیمارستان غزه اتمام حجت با انسانیت

مجید فرخی*

گروه بین الملل ایسکانیوز- نوشتن در مورد رویدادی که حتی نگاه کردن به تصاویرش لرزه بر اندام می‌اندازد بسیار سخت است. حمله‌ای وحشیانه به بیمارستان غزه که منجر به شهادت بیش از 1000 شهروند بی‌گناه فلسطینی شد. تنها جنبه مثبت این جنایت هولناک این است که چهره واقعی حقوق بشر غربی را به تصویر می‌کشد. مردم مظلوم فلسطین بهای سنگینی برای این مسئله پرداخت کرده‌اند. امروز روز اتمام حجت با انسانیت است. هر انسان آزاده‌ای –با هر دین و طرز تفکری- تصاویر این جنایت را ببیند و نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی را طلب نکند، بدون تردید از دایره انسانیت خارج شده است.

رژیم کودک‌کش صهیونیستی شب گذشته در سایه حمایت حدود 75 ساله کشورهای غربی دست به جنایتی زد که حجت را بر همه بشریت روشن کرد. این رژیم جعلی در دهه‌های گذشته هر جنایتی که می‌توانست علیه مردم فلسطین انجام داده اما حمله به بیمارستان غزه نقطه عطف جنایات اسرائیل است که با گستاخی تمام نسل‌کشی مردم مظلوم غزه را در پیش گرفته اما به فضل الهی این جنایت طومار رژیم جعلی را خواهد پیچید.

شب گذشته سردمداران رژیم اشغالگر قدس نشان دادند که زبانی غیر از زبان زور نمی‌فهمند و برای دستیابی به اهداف خود حاضرند خون هزاران کودک بی‌گناه را آن هم با شکلی فجیع بگیرند. اکنون زمان خون‌خواهی توسط گروه‌های مقاومت فرا رسیده و سکوت در برابر این حجم از توحش موجب ارتکاب جنایت‌های بیشتر توسط اسرائیل خواهد شد. بی‌اعتنایی به خون‌های ریخته شده در بیمارستان غزه، بی‌اعتنایی به ندای انسانیت است.

جنایت شب گذشته صهیونیست‌ها، در واقع به صدا در آوردن ناقوس جنگ انسانیت با توحش حیوانی بود. ملت‌های مسلمان در یک تلاش جمعی و اتحادی همه‌جانبه باید در کنار یکدیگر شمارش معکوس پایان دادن به تاریخ سراسر نکبت رژیم کودک کش صهیونیستی را به انتها رسانده و فصل جدیدی از صلح و آرامش را برای منطقه رقم بزنند. زمان خون‌خواهی فرا رسیده است. مادامی که این غده سرطانی در غرب آسیا وجود دارد، نه تنها مردم فلسطین، بلکه هیچ یکی از ملت‌های منطقه روی آرامش را نخواهند دید. تا نابودی اسرائیل فقط چند یا علی باقیست.

کارشناس مسائل بین الملل*

انتهای پیام/   

کد خبر: 1202677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ط.ا US ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      0 0
      عالی بود متشکرم یا علی
    • رضا IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      0 0
      یا علی....
    • عباس IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      0 0
      یک یا علی تا فتح قدس