سردار رادان: ناکامی دوباره ضدانقلاب برای اغتشاش در کشور

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به ناکامی ضدانقلاب در ایجاد اغتشاش بیان کرد که حمایت و پشتیبانی از نیروی انتظامی از مولفه‌های اصلی کاهش جرایم و ارتقای امنیت عمومی در جامعه است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، بیستمین جلسه شورای تأمین استان مرکزی در سال 1402، با حضور سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور، استاندار مرکزی و سایر اعضا در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد و در این نشست آخرین وضعیت امنیتی و انتظامی استان از جمله موضوعات مرتبط با اتباع خارجی، آسیب‌های اجتماعی، امنیت عمومی، خودروهای قاچاق‌بَر، تصادفات و ... مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

سردار رادان: ترور بمپور کار گروهک تروریستی جیش‌الظلم‌ بود

سردار احمدرضا رادان فرماندهی کل انتظامی کشور با اشاره به ناکامی دشمنان و ضدانقلاب در ایجاد اغتشاش در کشور، اظهار داشت: استان مرکزی یکی از استان‌های امن کشور است که میزان جرایم آن به نسبت جمعیت، دارای وضعیت مناسبی بوده اما همچنان باید در راستای بهبود شرایط از تمامی امکانات و ظرفیت‌ها استفاده شود.

فرمانده کل انتظامی کشور با تقدیر از انسجام بین مجموعه اعضای شورای تأمین استان، بیان کرد: ارتقای امنیت و نظم عمومی مستلزم تقویت برنامه‌های مردم‌محور، توجه به ظرفیت‌های موجود در هر منطقه، اشراف اطلاعاتی و هم‌افزایی نهادهای مسئول است‌.

وی با تأکید بر ضرورت ساماندهی مناطق حاشیه‌نشین و سکونتگاه‌های غیررسمی افزود: تقویت سرمایه اجتماعی و حمایت و پشتیبانی از نیروی انتظامی از مولفه‌های اصلی کاهش جرایم و ارتقای امنیت عمومی در جامعه است.

گفتنی است، دیدار با نماینده ولی فقیه، سخنرانی در یادواره 218 شهید فرماندهی انتظامی استان مرکزی و حضور در چند جلسه با مسئولین استان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه فرمانده کل انتظامی کشور به اراک بود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1204829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =