ارسال ۱۶۳ مقاله به دبیرخانه همایش ملی نقش معماری و شهرسازی بر گردشگری شهرهای مرزی

معاون پژوهش و فناوری واحد ارومیه و دبیر همایش ملی نقش معماری و شهرسازی بر گردشگری شهرهای مرزی از ارسال ۱۶۳ مقاله به دبیرخانه این همایش خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از ارومیه، یاشار زهفروش عنوان کرد: ۱۶۳ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده بود که پس از انجام داوری ۱۱۶ مقاله مورد پذیرش قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه آبان ماه سال گذشته دبیرخانه اولین همایش ملی نقش معماری و شهرسازی بر گردشگری شهرهای مرزی تشکیل و در اسفند ۱۴۰۱ مجوز برگزاری همایش از دانشگاه آزاد اسلامی اخذ شد، اظهار کرد: این همایش ویژه اساتید، دانشجویان و پژوهشگران برگزار شده است.

زهفروش با اشاره بر اینکه این همایش در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمایه شده است تصریح کرد: همچنین فراخوان و پوستر این همایش در پایگاه مرجع دانش (CIVILICA) نیز درج شده بود.

ارسال ۱۶۳ مقاله به دبیرخانه همایش ملی نقش معماری و شهرسازی بر گردشگری شهرهای مرزی

زهفروش افزود: در حاشیه این همایش دو مسابقه عکاسی و اسکیس نیز برگزار شد که از ۷۸ عکس ارسالی به مسابقه، سه مورد به عنوان آثار برتر انتخاب و از ۲۰ اثر هنری اسکیس ارسالی به دبیرخانه، سه مورد به عنوان آثار برتر برگزیده شدند.

دبیر همایش تصریح کرد: همچنین سه نمایشگاه صنایع‌دستی و گردشگری، ماکت و المان و کتاب نیز در حاشیه همایش در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برپا شده بود.

وی گفت: در پایان همایش نیز تفاهم‌نامه علمی و پژوهشی بین دانشگاه آزاد اسلامی و اداره‌کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان امضا می‌شود که امید است منشا خیری برای برگزاری همایش‌های دیگر و کارهای علمی مشترک بین دو مجموعه باشد.

کد خبر: 1205708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =