ستاد وصول مطالبات دانشجویان دانشگاه آزاد استان تهران تشکیل می‌شود

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران از تشکیل ستاد وصول مطالبات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با حضور ایمان عطارزاده، معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، سعید آزادیان معاون هماهنگی، معاونین، مدیران و روسای واحدهای دانشگاهی این استان برگزار شد.

ایمان عطارزاده معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، در این جلسه با بیان عرض تسلیت به مردم و شهدای غزه گفت: با توجه به رویداد مهم پیش روی ما، 16 آذر روز دانشجو، واحدهای دانشگاهی استان تهران تمهیدات لازم را جهت برگزاری این مراسم مد نظر قرار دهند.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در ادامه بیان کرد: هدف از برگزاری این جلسات در استان تهران، در اصل حل مسئله واحدهای دانشگاهی این استان است تا بتوانیم چه در سطح کیفی و کمی در بخش های مختلف به ارتقای سطح دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران کمک کنیم.

وی اظهار کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی مناسب و دسترسی به صنعت، سازمان ها و شرکت های مختلف چه در بخش خصوصی و چه در بخش دولتی که در استان تهران وجود دارد و بخش اعظمی از دانشجویان کشور نیز در این استان مشغول به تحصیل هستند روسای واحدها باید اهتمام بیشتری بورزند و انتظار می رود که فعالیت بیشتری داشته باشند.

عطارزاده در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: روسای واحدها بحث فرهنگی را جدی بگیرند و حتما با یک طرح و برنامه از پیش تعیین شده رسم و شیوه مناسب را در بحث فرهنگ سازی دانشجویان بکار گیرند. معاونین فرهنگی واحدهای دانشگاهی می بایست ارتباط مستقیم یا ستاد داشته باشند تا انعکاس کار فرهنگی یه صورت یک شکل انجام شود.وی ادامه داد: واحدهای دانشگاهی باید ستاد وصول مطالبات دانشجویان را تشکیل دهند و همچنین برگزاری امتحانات میان ترم را در برنامه های خود بگنجانند.

عطلرزاده خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران یک فرصت خیلی خوبی دارد که بقیه استان ها ندارند پس باید از این موقعیت استفاده کنند و در بحث درآمدزایی خرد، متوسط و کلان در چارچوب آیین نامه ها قدم بردارند.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در ادامه گفت: در واحدهای کوچکتر الویت باید این باشد که تقویت شوند نه اینکه حذف شوند و در این راستا با بک برنامه ربزی درست میتوان این واحدها را به لحاظ موقعیت جغرافیایی و تخصص و ظرفیت هایی که در آن واحد وجود دارد تقویت کنیم.

عطارزاده سپس گزارشی از پدیرش دانشجویان در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران ارائه کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1205958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =