شوک ناگهانی به گزینه جدی هدایت تیم ملی والیبال ایران

هفته چهارم سوپر لیگای ایتالیا بازی‌ها و نتایج مهمی در خود داشت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، هفته چهارم سوپرلیگای ایتالیا با دیدارهای حساسی به پایان رسید. نکات مهم این هفته پیروزی سخت برای پادووا بر سیسترنا والی و عملکرد برتر مونزا در برابر تارانتو بود. آلیانز میلانو یک پیروزی قدرتمندانه را در لوبه سیویتانوا به دست آورد و پروجا در یک بازگشت فوق‌العاده بر مودنا غلبه کرد.

بیشتر بخوانید:

اعلام برنامه هفته پنجم لیگ برتر والیبال + جزییات

در یک مسابقه میخکوب کننده، پادووا در ست پنجم سیسترنا والی را شکست داد و ۳-۲ پیروز شد. گابی گارسیا فرناندز از پادووا به عنوان MVP انتخاب شد و سهم قابل توجهی در پیروزی این تیم داشت. مونزا قدرت خود را در پیروزی ۳-۰ مقابل تارانتو به نمایش گذاشت. فرناندو کرلینگ از مونزا، MVP مسابقه، این تیم را به این پیروزی راحت رساند.

میلانو اولین برد فصل خود را با پیروزی قاطع ۳-۰ مقابل لوبه به دست آورد. فر رجرز بلژیکی از میلانو بهترین بازیکن بود و عنوان MVP را به دست آورد تا یک شوک به لورنزو بلنجینی که گزینه جدی هدایت تیم ملی والیبال ایران است، وارد شود.

در یک بازی حساس پروجا پس از شکست در ست اول برتری خود را نشان داد و پس از ناکامی اولیه، مودنا را ۳-۱ شکست داد. اوله پلوتنیتسکی از پروجا نقش مهمی در بازگشت بازی داشت و جایزه MVP برای او به ارمغان آمد.

منبع: خبرورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1206491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =