رقیب اصلی هادی چوپان در مستر المپیای ۲۰۲۴ رونمایی شد

مستر المپیا ۲۰۲۳ با تمامی حواشی به پایان رسید و بسیاری از همین حالا در انتظار دیدن درخشش ورزشکاران این رشته در مستر المپیای ۲۰۲۴ هستند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، شاید این دست سرنوشت است که باعث شده ما امروز نتوانیم نیک واکر را به عنوان قهرمان مستر المپیا صدا کنیم. این حداقل نظری است که من دارم.

بیشتر بخوانید:

 هشدار قهرمان مستر المپیا به هادی چوپان

سرنوشت در عوض تصمیم گرفت که مسیر دیگری را پیش برود و با تکیه بر ژست‌ها و حجم عضلات و به نمایش گذاشتن آنها از جلو، پشت و کنار و محاسبات انجام شده از سوی داوران، این جایزه را به درک لانسفورد بسپارد.

این ورزشکار این قدرت را داشت که هر سه نفر نهایی را شکست دهد و شاید تنها عضلات پشت لانسفورد بود که بهتر از او بود و باید تایید کرد که شکست دادن او در این زمینه کار دشواری به نظر می‌رسد. اما در هر صورت او این شرایط را داشت که بتواند قهرمانی را به دست آورد.

با این حال، مسابقات امسال واقعا فوق العاده بود و تمامی کسانی که به این رشته ورزشی علاقه دارند از تماشای بهترین بدنسازان که در این دوره روی سکو رفتند و توانایی‌هایشان را به رخ کشیدند لذت بردند و باید به این هم اشاره کرد که لانسفورد با قهرمانی در دو بخش متفاوت از این مسابقات نامش را برای همیشه در تاریخ ثبت کرد.

شاید بتوان گفت که پیش از این هرگز در تاریخ مستر المپیا شاهد این سطح بالا از رقابت بین شرکت کنندگان و در نظر گرفتن عوامل هنرمندانه از سوی ورزشکاران برای پیروزی نبودیم. اگر قرار بود هزینه‌ای برای این مسابقات بدهیم باید بگویم که این هزینه کاملا به حق بود.

بر اساس تحلیل دقیق و توجه به نظرات چندین کارشناس باید بگویم که از نظر من نفرات اول و دوم هادی چوپان و لانسفورد در تمامی زمینه‌ها به هم نزدیک بودند اما لانسفورد در یک یا دو بخش بهتر بود که جایزه را به او رساند.

هرچند شاید افراد دیگری هم بودند که می‌توانستند در این بین جا بگیرند اما این به رقابتی دو طرفه بین چوپان و لانسفورد تبدیل شد و در نهایت هم جایزه به نفر دومی رسید تا همه در انتظار شنیدن نام‌های جدید در سال آینده باشند.

منبع: خبر ورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1206549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 5
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • یوسف IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
      6 3
      والله فکر نکنم ازین بدن صاف چیزی در بیاد
    • یزدان IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      1 0
      پیش میاد
    • مجتبی IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      1 4
      😂سال دیگه چوپان سر دومی و سومی ناز میکنه،
      • رضا IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
        0 0
        اصلا چیزی از بدنسازی می‌دونی که میای نظر میدی؟اصلا تا به حال وزنه و دمبل دستت گرفتی؟سختی کشیدی؟
    • مهدی IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
      5 1
      امسال هم ساندو مال آقاهادی چوپان بود که به ناحق ازش گرفتن.حداقل یه سروگردن از همه بالاتر و بهتر بود. حسودا ،وطن فروشها،غریبه پرست ها لطفا خفه. هادی به خاطر حق خوری ناراحت شد و صحنه رو ترک کرد.این حداقل کاری بود که به نشانه اعتراض تونست انجام بده. اینهمه سال مشقت و سختی تمرین ،هزینه های ورزش و خانه و خانواده و خ چیزای دیگه اونم با دست خالی و بدون حمایت و پشتوانه ..بعدش حقتون رو ضایع کنن .یکسری از حسودا که معلوم نیست هویتشون چی هست و کی هست میان براحتی قضاوت میکنن هادی رو. بهتون بگم واقعی تأسف