افتتاح نمایندگی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد در استان اردبیل

عسکری غلامزاده، با حضور در واحد اردبیل نمایندگی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی این استان را افتتاح کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، عسکری غلامزاده مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، در حاشیه افتتاح نمایندگی این صندوق در اردبیل گفت: یکی از اهداف سفر استانی تبیین صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، معرفی این صندوق و خاستگاه آن است.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی هدف دیگر این سفر را شناسایی و جمع‌آوری ظرفیت‌ استان‌ اعلام کرد و افزود: رویکرد سوم سفرهای استانی ایجاد هم‌افزایی بیشتر بین صندوق پژوهش و فناوری و استان‌هاست.

وی در خصوص فعالیت این صندوق گفت: به طور کلی صندوق‌های پژوهش و فناوری با هدف تمرکز بر ارائه خدمات مالی و حمایتی به طرح‌ها و شرکت‌های فناور فعالیت می کنند و دانشگاه آزاد اسلامی نیز به عنوان بزرگترین دانشگاه کشور و با هدف ارائه خدمات بهتر و سهل‌الوصول‌تر به جامعه مخاطبان خود از سال 1399 و پس از اخذ مجوز فعالیت قانونی از سوی کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری کشور فعالیت خود را آغاز و نمایندگی خود را در اکثر استانهای مختلف کشور دایر کرده است.

غلامزاده مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی پس از افتتاح نمایندگی صندوق پژوهش و فناوری استان اردبیل ضمن حضور در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار با اهم فعالیتهای پژوهشی انجام شده در استان اردبیل آَشنا شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1208666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =