سبک پوشش و تیپ دانشجویی می‌تواند یک رسانه باشد

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سبک پوشش و تیپ دانشجویی هم می‌تواند یک رسانه باشد، اصلا ماهیت رسانه همین است که یک پیامی را القا کند.

علی سروری مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان اظهار کرد: تمام برنامه‌ها و کارهایی را که مدیران دانشگاه‌ها و واحدها اجرایی ما در حال انجام هستند را، در آخر محصولی می‌شود که شما دانشجویان فرهنگی و رسانه‌ای باید تحویل جامعه بدهید.

سروی مجد با بیان اینکه گذشتگان تلاش کردند و ما رشد کردیم و حال ما به عنوان متولی برخی امور باید تلاش و کوشش کنیم تا دانشجویان در زمینه‌های مختلف به رشد و تعالی برسند، گفت: بنابراین باید با حضور خود در محافل دانشجویی این مهم را هرچه بیشتر تقویت کرده و شاهد رشد و تکامل دانشجویانی از جنس انقلاب اسلامی باشیم.

وی ادامه داد: گاهی اوقات مسائل اجرایی دانشگاه آنقدر زیاد می‌شود که متاسفانه ما مسئولین از دانشجویان فاصله میگیریم.

قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اهمیت جایگاه رسانه در دانشگاه خاطرنشان کرد: از دید برخی‌ها، رسانه ها فقط رادیو، تلوزیون و فضای مجازی هستند اما به زعم و عقیده خیلی از کارشناسان حوزه ارتباطات، رسانه خیلی فراتر از این مسائل است.

وی با بیان اینکه همین گلدسته‌ها و مساجد هم می‌توانند یک رسانه باشند، گفت: سبک پوشش و تیپ دانشجویی هم می‌تواند یک رسانه باشد؛ اصلا ماهیت رسانه همین است که یک پیامی را القا کند و یک جریانی را شکل دهد.

سروری مجد افزود: ما به دنبال رسانه‌ای هستیم که هم در طراز انقلاب و هم در طراز انقلاب اسلامی باشد اما چرا نمی‌توانیم بگویم همه مسلمانان دنیا انقلابی هستند یا اینکه تمام انقلابی‌ها مسلمانند، لذا رسانه‌ای نیاز است که در طراز هر دو جریان و بر آمده از حق و حقیقت باشد.

وی در پایان گفت: حضور در جمع دانشجویان فعال فرهنگی، حضوری جذاب و خاطره‌انگیز است و بنده دوست‌دار این هستم که وقت بیشتری را با فعالین رسانه‌ای و دانشجویان تشکیلاتی استان خوزستان داشته باشم.

خبرنگار: محمدعلی بنی سعید

انتهای خبر/

کد خبر: 1209826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =