هنیه: طوفان الاقصی ضربه‌ای سخت و کاری به دشمن وارد کرد

رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: نبرد طوفان الاقصی ضربه‌ای سخت و کاری به دشمن وارد کرد که پایه‌های این رژیم و سران نظامی و سیاسی آن را به لرزه انداخت.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز؛ اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس شامگاه چهارشنبه گفت: ملت و مقاومت فلسطین همچنان در حال به نمایش گذاشتن مبارزه و پایداری اسطوره‌ای در غزه هستند.

بیشتر بخوانید:

طوفان الاقصی| موافقت سازمان ملل با آتش‌بس فوری / درگیری شدید مقاومت با اشغالگران در غزه

وی افزود: نبرد طوفان الاقصی ضربه‌ای سخت و کاری به دشمن وارد کرد که پایه‌های این رژیم و سران نظامی و سیاسی آن را به لرزه انداخت.

اسماعیل هنیه تاکید کرد: دلاوری‌های مبارزان قسام و مقاومت موجب وارد آوردن تلفاتی سنگین به دشمن شده که آخرین نمونه آن نبردهای شجاعیه و جبالیا بود.

مقام ارشد حماس ادامه داد: تمامی رنج و دردها در اذهان ما خواهد ماند و هرگز آن را فراموش نمی‌کنیم و کسانی را که این جنایات را مرتکب شدند، نخواهیم بخشید.

هنیه اظهار داشت همراه با تمامی طرف‌ها از جمله نهادهای بین‌المللی در تلاش برای تسریع در روند امدادرسانی به مردم غزه خواهیم بود.

وی تاکید کرد ملت فلسطین در هر مکانی همیشه مورد هدف دشمن اشغالگر بوده و خواهد بود.

رئیس دفتر سیاسی حماس تصریح کرد ملت‌های عربی و اسلامی را به گسترش دامنه فعالیت‌های خود متناسب با حجم جنایات دشمن علیه غزه دعوت می‌کنیم.

وی با تقدیر از مواضع دبیرکل سازمان ملل و پیام اخیر او به شورای امنیت تقدیر، گفت: از قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل در رابطه با آتش‌بس در غزه که با اکثریت آرا تصویب شد، استقبال می‌کنیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1210941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =