گردهمایی بازنشستگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد

گردهمایی بازنشستگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با حضور حسین کلانتری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج، معاونان دانشگاه و بازنشستگان این واحد دانشگاهی در سالن همایش های شهید سلیمانی واحد کرج برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حسین کلانتری در ابتدای این جلسه با تسلیت شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا(س) بیان داشت: بسیار خرسندیم که در جمع سرمایه های این دانشگاه حضور داریم و دوران بازنشستگی یک فصل نوین در زندگی و آغازی برای یک زندگی جدید می باشد و امیدواریم که دورانی با عزت و با برکت باشد.

کلانتری افزود: همه ما یک سری مناسک و آیین هایی در طول زندگی خود داریم که خیلی با اهمیت و با برکت هستند و بازنشستگی هم یکی از این مناسک می باشد و خیلی هم دارای اهمیت است و می بایست گرامی داشته شود و بتوانیم از این دوران نهایت استفاده را برد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز اذعان داشت: خدمات شما عزیزان را فراموش نخواهیم کرد اگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج اکنون به عنوان دانشگاهی تراز اول در جامعه مطرح است و در رتبه ای که اکنون قرار گرفته و نتیجه تلاش های دانشگاه را ملاحظه می کنیم، حاصل کار و زحمات شما عزیزان می باشد و همیشه قدردان زحمات و تلاش های شما هستیم.

این استاد تمام دانشگاه افزود: اقدامات خوبی برای دانشگاه صورت گرفته است و قطعا تلاش و فعالیت های شما پشتوانه ی خوبی برای دانشگاه بوده و در حال حاضر نیز فعالیت های خوبی دردانشگاه رقم خورده و در دست اجراست و رتبه ی دانشگاه از درجه ۲ به درجه یک ارتقا یافته است و به عنوان دانشگاهی تراز اول در جامعه شناخته می شود.

کلانتری اذعان داشت: همواره در صددیم که پرچمی را شما برافراشته اید سرفرراز نماییم، سرافراز تر از گذشته بتوانیم برای جامعه اسلامی و کشور و مجموعه دانشگاهیان مفید و موثر باشیم و تلاش می کنیم که کانون بازنشستگان دانشگاه شکلی کاملتر به خود بگیرد و با راه اندازی صندوق بازنشستگی فعالیت های این کانون پر رنگ تر شود.

لازم به توضیح است در این گردهمایی دو تن از بازنشستگان این واحد دانشگاهی به نمایندگی از سایرین به بیان دغدغه ها و مشکلات پرداختند و در پایان جلسه نیز با اهدا هدیه از بازنشستگان این واحد دانشگاهی تقدیر به عمل آمد و به قید قرعه ۵ نفر از آنان کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس دریافت کردند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1211721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =