مدیر گزینش دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز معارفه شد

با اعطای حکمی مهدی عزیز زاده دو بخشری به عنوان مدیر گزینش دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز معرفی و از زحمات علی اکبر طارمی تجلیل شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در این مراسم حسین کلانتری رییس دانشگاه ازاد اسلامی استان البرز و واحد کرج ضمن قبولی طاعات و عبادت و تبریک عید سعید فطر، از زحمات و فعالیت های علی اکبر طارمی در دوران تصدی مدیریت گزینش این واحد دانشگاهی تقدیر و از مهدی عزیز زاده نیز در قبال قبول مسئولیت جدید قدردانی و برای ایشان آرزوی موفقیت در انجام امور نمود

محمدرضا سعیدی رییس مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تبریک سال نو وقبولی طاعات و عبادات و تبریک عید سعید فطر بیان کرد: تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن و ورود به ماه مبارک رمضان برای تمامی اهل بصیرت و افرادی که اندیشه می نمایند نشانه های خوبی داردتغییراتی که در طبیعت می بینیم و در دعای آخر سال در فراز آخر هم بدان اشاره شده است و همگان نیز بر آن واقفیم که چگونه و چطور حال ما بهتر می شود و ما انسانها نیز نیاز داریم که بدی ها را هرس کنیم، نوعا اخلاق، رفتار و کردارمان را تا بتوانیم در این ماه مبارک و رحمت به حقیقت مطلب و تقوا برسیم.

سعیدی اذعان کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که به تمدن نوین اسلامی اشاره فرمودند و اینکه چطور می توانیم وارد تمدن نوین اسلامی شویم به هرحال باید فرد و منابع انسانی سرمایه انسانی که در اختیار داریم پرورش دهیم مخصوصا در دانشگاه که وظیفه اصلی آن تعلیم و تربیت است و باید ببینیم در حوزه تزکیه نفس چکاری انجام داده ایم و به فرموده حضرت آقا مهمترین ظرفیت کشور در حوزه سرمایه انسانی اسنت.

وی اظهار کرد: قران اشاره دارد به جذب افراد و این افراد باید چه خصوصیاتی داشته باشند در جذب افراد باید دقت نظر داشته باشیم افرادی که جذب می شوند باید توانا، آگاه و امانتدار باشند دانشگاه محل تعلیم و تربیت است چطور می توانیم اعتماد نماییم به شخصی که در کلاس حضور دارد و افرادی را تعلیم می دهد.

وی بیان کرد: در جذب افراد چه در حوزه هیات علمی و چه کارمندی تقید بسیار مهم است، تقدم و تعهد خیلی مهم است بر تخصص، پس باید دقت نظر داشته باشیدو در تعیین نیروی گزینش دقت نظر داریم و شاخص های همچون تقوا، تعهد، اخلاق، تواضع و... برای ما بسیار مهم بوده و اهمیت دارد.

امیر ابراهیم زاده مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان البرز نیز ضمن قبولی طاعات و عبادات و تبریک فرارسیدن عید سعید فطر گفت: چهار خصلت وجود دارد که از خصلت های خوب زندگی است و مراحلی است که به خوشبختی و سعادت انسان ختم می شود.

ابراهیم زاده بیان کرد: اولین مورد تقوای الهی است که هیچ شرافتی وجود ندارد مگر اینکه انسان تقوا به خرج دهد و هیچ کرامتی وجود ندارد مگر اینکه انسان تقوا به خرج دهد، دوم دل نبستن به دنیا و اعتبارات که کل دنیا و اعتبارات برای بازی و سرگرمی است و قرآن هم می فرماید دنیا لهو لعب است، سومین چیزی که انسان برای خوشیختی می خواهد نیت است؛ نیت مومن بهتر از عملش است و هر عملی را اگر ارزش قائل هستند آن ارزش به ماهیت درونی آن عمل است و داشتن عمل صالح چهارمین خصلت برای رسیدن به خوشبختی و سعادت می باشد.

در ادامه مراسم با اعطای حکمی مهدی عزیز زاده دو بخشری به عنوان مدیر گزینش دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز معرفی و از زحمات، تلاش و فعالیت های علی اکبر طارمی در دوران تصدی با اهداء لوح و هدیه تقدیر و تجلیل شد.

لازم به ذکر است چندی پیشتر علی اکبر طارمی به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج منصوب شده بود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1226509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =