پیام تسلیت مقامات در پی شهادت سید رضی موسوی

مسئولان کشور با صدور پیامی شهادت سردار سید رضی موسوی را تسلیت گفتند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، مسئولان کشور با صدور پیامی شهادت سردار سید رضی موسوی را تسلیت گفتند.

بیشتر بخوانید:

سید رضی موسوی از سرداران سپاه در سوریه به شهادت رسید + عکس

سید ابراهیم رییسی

سید ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان با صدور پیامی شهادت سردار سید رضی موسوی تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

شهادت سردار سید رضی موسوی در حمله موشکی رژیم جنایتکار صهیونیستی به دمشق را به ملت ایران و همرزمان ایشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت می‌گویم.

این سردار دلیر و شجاع که از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود، در کسوت مستشاری محور مقاومت اسلامی در حراست از حرم اهل بیت در سوریه و در راه پاسداری از آرمان‌های والای اسلامی به شهادت نائل آمد و نامی ماندگار از خود برجا گذاشت.

بی‌تردید این اقدام نشانه دیگری از سرخوردگی، عجز و ناتوانی رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه است و قطعاً تاوان این جنایت را خواهد داد.

محمد باقر قالیباف

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس با صدور پیامی شهادت سردار سید رضی موسوی تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

بار دیگر یکی از فرزندان ایران و یاران خدوم ملت، فرمانده دلاور و سردار سرافراز مدافع حرم سید رضی موسوی به کاروان شهیدان پیوست.

سردار رشید و فرمانده ارشد سپاه، شهید سیدرضی موسوی، مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه و از همرزمان سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی بودند که در سال‌های طولانی و عرصه‌های راهبردی، در دفاع از آرمان‌های اسلام، انقلاب و حریم اهل‌بیت (علیهم‌السلام) مجاهدتی سلحشوران و خستگی‌ناپذیر داشتند.

این شهید والامقام به‌عنوان مستشار نظامی و در حین انجام وظیفه، در حمله موشکی جنایتکاران مزدوران صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق به شهادت رسید و بی‌تردید رژیم سفاک صهیونیستی تاوان سنگین این جنایت را پرداخت خواهد کرد.

ضمن عرض تبریک و تسلیت به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری، فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت، ملت شریف ایران و خانواده بزرگوار ایشان، امیدوارم روح بلند شهید سید رضی موسوی در جوار ارواح طیبه شهدا قرین الطاف الهی قرار گیرد.

محمدباقر قالیباف
رییس‌مجلس‌شورای‌اسلامی

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه با صدور پیامی شهادت سردار سید رضی موسوی تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

خبر شهادت «سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی» از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه به دست صهیونیست‌های غاصب و جنایتکار موجب تألم شد.

وی که از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود در جبهه نبرد با تکفیری‌های مورد حمایت آمریکا و اسرائیل، مجاهدت‌ها و رشادت‌ها کرد و در آخر پاداش این عمل صالح با رزق شهادت به او عطاء شد و این شهید والامقام به هم‌رزمان شهیدش پیوست و بدون‌تردید بهشت، روزیِ نیکوی الهی و ارزانی شده از جانب خدا به شهداست؛ خداوند مقام شهیدان ما بالاخص سردار سیدرضی را متعالی و آنها را با شهدای کربلا محشور گرداند.

اینجانب شهادت این سردار والامقام را به ولی‌امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا و نهاد مقدس سپاه پاسداران و هم‌رزمان و خانواده معظم شهید تبریک و تسلیت گفته و برای آنان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه باریتعالی مسئلت دارم.

پیام تسلیت حسن خمینی در پی شهادت سید رضی موسوی

متن پیام یادگار امام بدین شرح است:بسمه تعالیشهادت سردار عزیز پاسدار برادر سید رضی موسوی(رحمت الله علیه) را به فرمانده کل قوا و مردم عزیز و همرزمان عزیزش تبریک و تسلیت عرض می نمایم. چنانکه امام عظیم الشأن ما فرمودند: شهادت در راه خداوند زندگی افتخارآمیز ابدی و چراغ هدایت برای ملتهاست. ملتهای مسلمان باید از فداکاری مجاهدین ما در راه استقلال و آزادی و اهداف مقدسه اسلام بزرگ الگو بگیرند؛ و با پیوستن به هم سد استعمار و استثمار را بشکنند.

و امروز هم این وظیفه همه ما و همه مردم مسلمان است که در مقابل این رژیم غاصب صهیونیستی بایستند و انتقام شهیدان غزه و لبنان و ایران اسلامی را از سردمداران جنایتکار آن بگیرند.

خدای متعال سلام و درود خود را بر شهیدان عزیز و از جمله این شهید سعید نازل فرماید و به خانواده محترم ایشان صبر و اجر مرحمت فرماید و عزت شهادت در راه خود را نصیب ما نیز بگرداند.

استاندار قم  

سید محمد آقامیری استاندار قم به مناسبت شهادت سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم»

«وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

خبر شهادت برادر مجاهد و رزمنده خستگی‌ناپذیر، سردار میدان‌های نبرد حق علیه باطل مدافع حرم اهل بیت (ع) و سرباز مکتب حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی) همرزم سردار دلها حاج قاسم عزیز، سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه قلبمان را مالامال از اندوه هجران و فراق آن عزیز مهاجر الی الله کرد.

اینجانب شهادت این سردار والامقام را به فرماندهی معظم کل قوا، مردم ولایتمدار و نهاد مقدس سپاه پاسداران و همرزمان و خانواده معظم شهید تبریک و تسلیت گفته و برای آنان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه حق تعالی مسئلت دارم.

به گزارش ایسکانیوز، سیدرضی از جمله قدیمی‌ترین مستشاران سپاه در سوریه و از همراهان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود که در جریان حمله رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق به شهادت رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1212606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =