۵ کشته و ۷ مصدوم در تصادفات رانندگی پنجشنبه‌ پایتخت

معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از مرگ پنج تن و مصدومیت هفت تن دیگر در حوادث رانندگی روز پنجشنبه در پایتخت خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ احسان مومنی معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به تشریح برخی از مهم‌ترین تصادفات رخ داده در معابر پایتخت در روز پنجشنبه پرداخت و گفت: حوالی ساعت ۵:۴۶ بامداد روز پنجشنبه برخورد کامیونت با عابر پیاده ۵۰ ساله در مسیر شمال به جنوب صالح آباد، قبل توحیدی سبب مرگ وی شد. متاسفانه این عابر از پل عابرپیاده استفاده نکرده بود. بنابر اعلام کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در این حادثه عابر پیاده به‌دلیل عبور از عرض راه و کامیونت نیز به‌دلیل عدم توجه به جلو به صورت مساوی به عنوان مقصر شناخته شدند.

بیشتر بخوانید:

تصادف رانندگی در جاده نیر به سراب ۵ کشته برجای گذاشت

وی همچنین از برخورد شدید پراید با موانع بزرگراه شهید همت خبر داد و گفت:‌این حادثه حوالی ساعت پنج صبح بامداد دیروز در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید همت در محدوده پارک پردیسان رخ داد و در جریان آن سه نفر مصدوم شدند. کارشناسان پلیس راهور که در محل حاضر بودند عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به دلیل از تخطی سرعت مطمئنه را علت وقوع این حادثه اعلام کردند.

معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود:‌ در حادثه‌ای دیگر که در ساعت ۱۳:۴۰ روز گذشته در محدوده بزرگراه مخصوص به سمت غرب زیر پل صنایع هوایی رخ داد، تصادف بین دو دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ و پژو ۴۰۵ سبب ایجاد ترافیک سنگین در مسیر شد. این حادثه خوشبختانه مورد مصدومیت جدی درپی نداشت.

مومنی ساعت وقوع حادثه بعدی را ۱۳:۵۰ روز پنجشنبه و محل وقوع آن را مسیر شمال به جنوب بزرگراه یادگارامام در محدوده دادمان اعلام کرد و گفت:‌در این حادثه تصادف بین دو دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ و سمند رخ داد و در جریان آن راننده سواری پژو ۲۰۷ در خودروی خود محبوس و دو نفر از سرنشینان سمند نیز مصدوم شدند.

تصادف مرگبار پراید با تیربرق در بزرگراه شهید خرازی

وی از تصادف مرگبار پراید با تیربرق در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید خرازی در محدوده اردستانی خبر داد و گفت:‌این حادثه در ساعت ۱۴:۵۵ ظهر دیروز رخ داد و درپی آن راننده سواری پراید در دم فوت کرد. سرعت بالا و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه سبب وقوع این حادثه شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ همچنین از وقوع سه تصادف فوتی در شب گذشته خبر داد و گفت:‌ در محور دشت آزادگان برخورد موتورسیکلت با گاردریل، در بزرگراه آزادگان برخورد خودرو با عابرپیاده و در بزرگراه امام رضا(ع) تصادف سواری پژو با عابر ، سبب مرگ سه تن شد. حادثه نخست در ساعت۱۹:۲۵ شب گذشته در محور دشت آزادگان به جنوب ابتدای پل جوادیه رخ داد و در جریان آن یکدستگاه موتورسیکلت که در حال حرکت در این مسیر بود به دلیل عدم توانایی راکب در کنترل وسیله نقلیه با گاردریل‌ها برخورد کرد. در این حادثه راکب مجروح شد و ترک نشین که یک خانم بود، در دم فوت کرد.

مرگ ۲ عابر پیاده در ۲ تصادف رانندگی

وی ادامه داد: همچنین در ساعت ۲۰:۱۰ در لاین کندرو مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان بعد از مرتضی‌گرد یکدستگاه خودرو با عابر پیاده برخورد کرده و از محل متواری شد. در این حادثه عابرپیاده در دم فوت کرد. در ساعت ۲۱ شب گذشته نیز در مسیر شرق به غرب بزرگراه امام رضا(ع) در محدوده دوربرگردان شهرک کاروان یکدستگاه سواری پژو با عابرپیاده برخورد کرد که این عابر هم فوت کرد. علت این سه حادثه سرعت غیرمجاز و عدم توجه به جلو بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1213119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =