سرلشکر صفوی: نگاه آمریکایی‌ها به مردم غزه و فلسطین نژادپرستانه است

مشاور عالی فرماندهی کل قوا گفت: نگاه آمریکایی‌ها به مردم مظلوم غزه و فلسطین متفاوت با آمریکا و اروپا است و به مردم این منطقه نگاه نژادپرستانه دارند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سرلشکر سید رحیم صفوی روز شنبه - نهم دی ماه - در آیین ‌رونمایی از دستاوردهای علمی و پژوهشی پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی گفت: یکی از ارکان دسترسی به تمدن نوین اسلامی در قرن حاضر با محوریت انقلاب اسلامی و ایران و همچنین یکی از ابعاد اقتدار علمی کشور ، انقلاب اسلامی و از اساسی‌ترین سیاست‌های کلان کشور برای عبور از وضعیت موجود و رسیدن به وضعیت مطلوب در مباحث اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاست خارجی و مسائلی دفاعی و امنیتی، تولید علم و نظریه‌ها از دل انقلاب اسلامی و توسط پژوهشگران و اساتید است.

بیشتر بخوانید:

سرلشکر صفوی: تهدیدات آینده علیه ایران دریاپایه و هواپایه است

وی افزود: این تولید علم و نظریه‌ برای سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و اجرا، باید متناسب با نیازهای ملی و کشور باشد و اساس برنامه هفتم توسعه نیز باید پژوهش‌هایی باشد که در دستگاه‌های مختلف و البته متناسب با شرایط بین‌المللی و منطقه‌ای انجام می‌شود.

مشاور عالی فرماندهی کل قوا بیان کرد: واقعیت این است که چه در مباحث دفاعی - امنیتی و چه در مباحث اقتصادی و فرهنگی، جدای از آنچه که در پیرامون ایران می‌گذرد در کشورهای همسایه و غرب آسیا نیز تغییر و تحولات بزرگی رخ می‌دهد.

سرلشکر صفوی با اشاره به اینکه یمن یک راهبرد جدیدی را تولید کرده که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها را به چالش کشانده است، اظهار داشت: بیش از ۲۱ هزار شهید و ۵۰ هزار زخمی در طول سه ماه، مساله مهمی است که صرفا مربوط به غزه و فلسطین نیست بلکه مساله جهانی است.

وی افزود: همه کسانی که به بشریت و انسانیت اعتقاد دارند این ظلم و وحشی‌گری را می‌بینند و عجیب این است که آمریکایی‌های جنایتکار که همواره دم از حقوق بشر می‌زنند اکنون یک نگاه نژادپرستانه و به فرمایش رهبر معظم انقلاب نگاه آپارتاید دارند.

مشاور عالی فرماندهی کل قوا تصریح کرد: آنها انسان‌های مسلمان فلسطینی را مانند انسان‌های آمریکایی و اروپایی نمی‌دانند و این خیلی عجیب است آموزه‌های صهیونیستی را بخوانید و ببینید نگاه صهیونیست‌ها نسبت به غیریهودیان چگونه است ، آنها در آموزه‌هایشان، غیریهودیان را حیوان می‌دانند.

سرلشکر صفوی با اشاره به آنچه که در منطقه قفقاز، افغانستان و خلیج فارس می‌گذرد، اظهار کرد: اقتصاد، سیاست، دفاع، امنیت و فرهنگ حلقه‌های به هم پیوسته هستند اگر کشوری وضعیت اقتصادی‌اش ضعیف باشد قدرت دفاعی و امنیت آن هم ضعیف می‌شود.

وی گفت: کشورهایی که اقتصاد قویی دارند از دفاع قدرتمندی هم برخوردار هستند و این دفاع فقط مبتنی بر تکنولوژی و ابزار نیست بلکه انسان‌محور است و جهان‌بینی ما نسبت به دنیا، جهان و اداره حکومت، انسان‌محور است.

مشاور عالی فرماندهی کل قوا عنوان کرد: حیات‌ این کره زمین و کشور و ملت ما به علم و انسان است و انسان‌ها اگر بخواهند برای همیشه حیات داشته باشند باید علمشان را به عمل تبدیل کنند و در واقع بُعد حکمت نظری را تبدیل به حکمت عملی کنند.

سرلشکر صفوی خاطرنشان کرد: کسانی در تاریخ باقی می‌مانند و همواره جاویدان هستند که علمشان علاوه بر آنکه عملیاتی شده ، رضای خدا را هم مدنظر قرار داده اند.

کد خبر: 1213212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =