طوفان الاقصی| حملات عمدی صهیونیست‌ها به آژانس بین‌المللی آنروا در غزه

شهادت ۱۶ نفر در بمباران مرکز غزه، کشته‌شدن دو نظامی صهیونیست، یورش به کرانه باختری از جمله مهمترین تحولات بامدادی روز هشتادو ششمین طوفان الاقصی است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، جنگنده‌های رژیم اسرائیل اردوگاه النصیرات و منطقه الزوایده در مرکز نوار غزه را بمباران کردند که تا کنون ۱۳ تن شهید به بیمارستان منتقل شده است. حملات در النصیرات نیز منجر به شهادت سه تن شده است.

بیشتر بخوانید:

طوفان الاقصی| ضربات حزب الله به تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی

حملات عامدانه صهیونیست‌ها به مناطق متعلق به آژانس کاریابی و امدادرسانی فلسطینیان (آنروا) نیز باعث شد وزارت خارجه تشکیلات خودگردان به آن واکنش دهد و پرده از اهداف تل‌آویو در این باره بردارد.

مهمترین تحولات بامدادی روز هشتادوششم طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

تصاویر تجمع اعتراضی در برابر خانه «نتانیاهوی مجرم»

تصاویر مخابره‌شده از شهر تل‌آویو اشغالی حکایت از آن دارد که هزاران نفر از خانواده‌های اسرای صهیونیست از ساعتی پیش در برابر خانه نخست وزیر رژیم اسرائیل تجمع کرده او را مجرم خطاب قرار دادند و خواستار استعفای فوری نتانیاهو شدند.

کشته‌شدن دو نظامی صهیونیست در غزه

ارتش رژیم اسرائیل به کشته شدن دو نظامی خود با درجه افسری و زخمی شدن پنج تن دیگر از تیپ گفعاتی اذعان کرد. نظامی‌های زخمی‌شده وضع خطرناکی دارند.

یورش صهیونیست‌ها به کرانه باختری

نظامیان رژیم اسرائیل بامداد امروز یکشنبه همچنین به مناطقی در کرانه باختری از جمله طولکرم و شهرک سلوان یورش بردند و در برخی مناطق، مبارزان فلسطینی به مقابله با متجاوزان پرداختند. اردوگاه نورشمس در طولکرم شاهد یورش گسترده صهیونیست‌ها بوده و این منطقه تقریباً به محاصره صهیونیست‌ها در آمده است.

شهادت ۱۳ نفر در بمباران مرکز غزه

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که بر اثر بمباران منطقه الزوایده در مرکز نوار غزه ۱۳ نفر به شهادت رسیده و شمار دیگری نیز زخمی شده‌اند.

حزب‌الله از شهادت رزمنده خود خبر داد

حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌ای اعلام کرد که علی احمد سعد معروف به جبریل در راه قدس و در حمله رژیم اسرائیل به بنت‌جبیل به شهادت رسیده است.

حملات عمدی صهیونیست‌ها به آژانس بین‌المللی آنروا در غزه

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین گفت که رژیم اسرائیل عامدانه در حال هدف قرار دادن اماکن متعلق به آژانس امدادرسانی و کاریابی برای فلسطینیان در نوار غزه است تا از این طریق این سازمان را از این منطقه خارج کند و مانع از خدمات‌دهی آن به فلسطینیان شود.

کد خبر: 1213361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =