شورای هم‌اندیشی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد بیانیه‌ای صادر کرد

در پی شهادت تعدادی از هموطنانمان در کرمان، شورای هم‌اندیشی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با انتشار بیانیه‌ای این اقدام تروریستی را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، شورای هم‌اندیشی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در واکنش به اقدام تروریستی همزمان با مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و در نزدیکی گلزار شهدای کرمان، بیانیه‌ای صادر کردند که توسط سید حسین کاظمی دبیر این شورا در جمع دانشگاهیان شهرکرد قرائت شد.

متن کامل آن به شرح ذیل است:

بسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلا

(سوره مبارکه الأحزاب، آیه ۲۳)

بار دیگر دست پلید دشمنان حیوان صفت از آستین ذلت بیرون آمد و این بار در چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، با خباثت هر چه تمام جمعی از هموطنان ما، اعم از زن و مرد،کودک و جوان را در مسیر گلزار شهدای کرمان خاک و خون کشید.

دشمنان این ملت از سر درماندگی و ناتوانی در میدان نبرد رو در رو، با هدف دلسرد کردن مردم از آرمان‌های انقلاب دست به این جنایت فجیع زدند تا بار دیگر به جهانیان و مدعیان دروغین حقوق بشر ثابت کنند که به هیچ اصلی از اصول انسانیت پایبند نیستند.

دشمنان ایران اسلامی و جبهه مقاومت بدانند که ملت مسلمان ایران همچنان متحد و گوش به فرمان ولی و مقتدای خود حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، مقاومت و ایستادگی خود را حفظ می‌کند و در برابر چنین جنایات کوردلانه‌ای کوتاه نخواهد آمد؛ و مطمئن باشند به وعده امام امت، از هم‌اکنون آماج انتقام سخت به دنبال آن‌ها خواهد بود.

شورای هم اندیشی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، ضمن محکومیت شدید این جنایت تروریستی، شهادت هموطنان عزیز را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، مردم شهید پرور و ولایت مدار ایران اسلامی و جامعه فرزانه دانشگاهی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این شهدای گرانقدر، علو درجات و برای خانواده آنان صبر جمیل مسئلت می‌کند.

شورای هم اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد

۱۴/دی ماه/۱۴٠۲

انتهای پیام/

کد خبر: 1214188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =